Beantwoord

Aanpassen internetabonnement

  • 30 June 2016
  • 9 reacties
  • 670 Bekeken

Hallo,

We zijn thuis van plan om te veranderen van internet start naar internet comfort. Met internet start komen we spijtig genoeg niet toe wat resulteert in een heel trage downloadsnelheid.
Als je dit verandert in het midden van de maand, gaat dit nieuwe abonnement(comfort dus) onmiddellijk in werking? Of moet je wachten tot het einde van de maand?

Alvast bedankt! 🙂
icon

Beste antwoord door Elsa 30 June 2016, 22:20

Bekijk origineel

9 reacties

je zegt : Met internet start komen we spijtig genoeg niet toe wat resulteert in een heel trage downloadsnelheid

dat heeft niks te maken met welk abonnement je hebt maar hoofdzakelijk de lengte en verzwakking van je lijn waarmee je verbonden bent

Kontroleer hier eens wat je internetsnelheid is (je kan kiezen voor start/comfort/maxi maar dat verandert niet veel aan je downloadsnelheid) =>
http://proximus.be/internetsnelheid
Reputatie 7
Badge +6
Ik dacht dat TS bedoelde dat hij/zij met internet start niet voldoende volume had. Dat is bij internet start niet onbeperkt zoals bij comfort en maxi en daar valt de snelheid dan wel ferm terug als je volume op is. Een volumepack bijkopen (20 GB) kost 5€, geloof ik.
Als dat het geval is hier, het zal het snelst aangepast kunnen worden via de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook wel doen via de Proximus site.
PS: Gaat het over Internet Start of een Pack (internet) Start?
Sorry, ik bedoel wel degelijk dat ik niet toekom met de 150 GB/maand van "pack start"(weet niet zeker of we internet start of pack start hebben maar omdat de limiet 150 GB is en niet 100 GB ga ik er van uit dat we momenteel Pack Start hebben)
Dus de aanpassing gebeurt direct?
Uit de uitleg van TS:
We zijn thuis van plan om te veranderen van internet start naar internet comfort.
Met internet start komen we spijtig genoeg niet toe wat resulteert in een heel trage downloadsnelheid.

Dan zou TS inderdaad dit kunnen bedoelen, want dan moet hij bijbetalen voor bijkomend internet datavolume en niet als TS comfort pack heeft dat kan TS ook aanpassen via pack samenstellen dan wordt je abonnement automatisch aangepast ook.
Pack zelf samenstellen (aanvinken dat je al klant bent)
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi



Wat je niet moet hebben met neen aanvinken, en wat je wel wilt met ja aanvinken, als je de lijst verder doorloopt
Reputatie 7
Badge +6
Nog een mysterie opgelost. :-)))
Neen gewoon aanvinken wat je allemaal wilt en niet wilt en dan wordt dit vergeleken met wat je al hebt, ik was inderdaad eerst niet 100% duidelijk en al gecorrigeerd, ik zat met één oog naar het voetbal aan het kijken en met het ander oog naar de tekst op het forum ;-))))
Reputatie 7
Badge +6
Allemaal duidelijk nu! 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

een aanpassing naar een ander pack kan dadelijk na aanvraag uitgevoerd worden. je hoeft hiervoor niet te wachten tot het einde van de maand.

De collega's van de klantendienst kunnen je aanvraag inleiden of je vraagt het inderdaad via de webformulieren aan.

Groetjes

Tina

Reageer