De vaste telefoonlijn wordt hier al geruime tijd niet meer gebruik want daarvoor gebruik ik de mobiele telefoon.
De vaste telefoon kan dus gerust de deur uit. Zonde om te betalen voor een dienst die niet meer wordt gebruikt.
Ik kijk heel 'gericht' naar televisie waarbij vooral BBC4 erg belangrijk voor mij is. En sinds 1 september is deze niet meer beschikbaar.
Dus kan ook digitale televisie de deur uit. De Vlaamse zenders die ik bekijk kan ik reeds op een andere manier bekijken, de overige waaronder BBC4 zal via satellietontvangst gebeuren.
De internetaansluiting wil ik wel behouden want die wordt hier veelvuldig gebruikt.
Ik zie dat ik online mijn bestaande abonnementen kan aanpassen:
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Vragen:
1. Kan ik zonder problemen de vaste telefoonlijn en digitale televisie opzeggen zonder schrik te hebben dat ook de internetverbinding (per ongeluk) wordt afgesloten?
2. Moet ik mijn installatie aanpassen of volstaat het om de decoder en telefoontoestel te verwijderen en de decoder in te leveren? (telefoontoestel is niet gehuurd maar gekocht)
Luc
Beste antwoord door Marleen
Bekijk origineel