Beste Eva,
Na veel zoekwerk ben ik er uiteindelijk in geslaagd mijn gratis domeinnaam aan te vragen. Ik heb echter gemerkt dat deze de extensie .net i.p.v. .be draagt.
- Kan de extensie alsnog kosteloos veranderd worden naar .be? De domeinnaam is namelijk nog niet in gebruik - noch voor een website, noch voor een mailadres.
- Kan de gratis domeinnaam ook gekoppeld worden aan een mailadres? Is dit dan ook gratis? En hoe activeer ik deze?
Alvast bedankt voor je hulp en antwoord.
Vriendelijke groeten,
WDN
Bladzijde 1 / 1
1) dit dien je zelf aan te vragen bij een hoster (kan bv Belgacom zijn, maar ook nucleus, jouwdomein, ...)
Belgacom levert enkel een gratis .NET domeinnaam bij je abonnement en dus geen .BE
2) ja, dat kan. Afhankelijk van de mogelijkheden die je hosting partner aanbiedt.
Belgacom levert enkel een gratis .NET domeinnaam bij je abonnement en dus geen .BE
2) ja, dat kan. Afhankelijk van de mogelijkheden die je hosting partner aanbiedt.
als je het gratis NET domein gebruikt kan je daar ook NET email adressen aan koppelen
maar als je persé een BE domein/email wil zal je inderdaad elders te rade moeten gaan.
mvg
maar als je persé een BE domein/email wil zal je inderdaad elders te rade moeten gaan.
mvg
Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie, gentlemen. Much obliged!
Vriendelijke groeten,
WDN
Vriendelijke groeten,
WDN
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.