Skip to main content
Hallo,



Ik heb via mijn iPad een pas voor 5 dagen geboekt maar slaag er niet in me via mijn PC aan te melden. De Login-pagina verschijnt maar na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt na een tijdje de melding "De pagina kan. Iet weergegeven worden." Dit gebeurt zowel bij IE als bij Chrome. Op mijn iPad kan ik me aanmelden, de gebruikersgegevens zijn dus correct.



Vriendelijke groet,

Frank
Heb je screenshots van het inloggen?

ben je tegelijkertijd ingelogd op je ipad? Misschien kan er maar 1 toestel verbinding maken?
Hoe komt het dan dat ik met twee laptops kan inloggen ?

Is er dan een onderscheidt tussen laptops en andere (mobiele) toestellen ?
Dag Frank,



De Fon passen dat je aankoopt via FOn zelf kunnen wij niet traceren,



daar dien je rechtstreeks bij Fon voor te zijn



https://support.fon.com/hc/en-us



mvg sabine
Elsa,



In principe kan je met de Proximus fon account maar 1 toestel tegelijkertijd verbinden,



je kan ze wel configureren op verschillende devices maar je zal in principe een session limit exceeded krijgen als je op een 2de toestel met dezelfde fon account tracht in te loggen



Meestal wordt dit omzeild door bijkomende account aan te maken per device beschikbaar in een PACk



Als je smartphone daarentegen deel uitmaakt van een Belgacom-pack, heb je de mogelijkheid een bijkomende Belgacom-Fon login aan te maken via de E-services.

Het verbruik vanop deze bijkomende login zal afgetrokken worden van uw internet volume.



Je heb de mogelijkheid om voor elk apparaat in uw Pack een bijkomende login aan te maken



mvg sabine
Bedankt voor deze verduidelijking Sabine.

Mvg,

Elsa

Reageer