Wat is de url die je moet invullen om uw bibliotheek te synchroniseren met OneDrive Voor Bedrijven?
Wij krijgen steeds de volgende melding: "We kunnen geen verbinding maken met de opgegeven SharePoint-site..."
op de site vind ik het volgende eens kijken mss of dit je kan verder helpen
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-for-business.html
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/functies-en-gebruik/bestanden-synchroniseren-met-onedrive-for-business.html#
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_scats_oned_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen.html
Edit:
Wim was mij voor 😉
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-for-business.html
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/functies-en-gebruik/bestanden-synchroniseren-met-onedrive-for-business.html#
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_scats_oned_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen.html
Edit:
Wim was mij voor 😉
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.