Vraag

Aanmaningskost € 15 op factuur

  • 26 July 2017
  • 0 reacties
  • 82 Bekeken

Beste Proximus
sinds een bezoek aan jullie winkel in Mechelen op 06/05/17 voor de aankoop van een nieuwe smartphone, waar medewerker Misja G. (zo vermeld op kassaticket) allerlei wijzigingen heeft doorgevoerd die wij NIET gevraagd hadden, is de miserie begonnen: plotse opzeg gsmnr, wijziging pack TV/internet/telefonie, factuur met kosten contractbreuk enz. Wij hebben hiervoor vanaf dinsdag 09/05/17 (omdat mijn nieuwe smartphone nog steeds niet werkte) wel X aantal keren gebeld met jullie klantendienst (zullen jullie wel in onze belhistoriek kunnen nagaan!!) waar ze ons steeds vriendelijk trachtten verder te helpen. Er werden twee klachtendossiers opgesteld: nr 29512999 + nr 29524064. Ondertussen zijn de grootste knelpunten opgelost/rechtgezet, MAAR gisteren een leuke factuur met creditnota ontvangen (nr 171501550160) waarbij ons een aanmaningskost van € 15 wordt aangerekend??!! Bij deze wil ik u melden dat ik - zoals afgesproken met jullie financiële dienst op 04/07/17, wat dan ook mijn laatste telefoontje was - gisteren alle openstaande bedragen betaald heb na rechtzetting via de creditnota, maar dat ik niet akkoord ga met die aanmaningskost. Rekeng houdende met àlle telefoontjes die ik naar jullie Klantendienst/facturatiedienst/financiële dienst enzovoort heb gepleegd, ben ik niet van plan om deze € 15 te betalen (al is het puur principieel!!). Indien reactie, graag schriftelijk of telefonisch aub. Onze gegevens kunnne jullie wel opzoeken adhv de opgegeven factuurnummer en klachtendossiers. Vriendelijke groeten

0 reacties

Geen reactie

Reageer