Beste Proximus
sinds een bezoek aan jullie winkel in Mechelen op 06/05/17 voor de aankoop van een nieuwe smartphone, waar medewerker Misja G. (zo vermeld op kassaticket) allerlei wijzigingen heeft doorgevoerd die wij NIET gevraagd hadden, is de miserie begonnen: plotse opzeg gsmnr, wijziging pack TV/internet/telefonie, factuur met kosten contractbreuk enz. Wij hebben hiervoor vanaf dinsdag 09/05/17 (omdat mijn nieuwe smartphone nog steeds niet werkte) wel X aantal keren gebeld met jullie klantendienst (zullen jullie wel in onze belhistoriek kunnen nagaan!!) waar ze ons steeds vriendelijk trachtten verder te helpen. Er werden twee klachtendossiers opgesteld: nr 29512999 + nr 29524064. Ondertussen zijn de grootste knelpunten opgelost/rechtgezet, MAAR gisteren een leuke factuur met creditnota ontvangen (nr 171501550160) waarbij ons een aanmaningskost van € 15 wordt aangerekend??!! Bij deze wil ik u melden dat ik - zoals afgesproken met jullie financiële dienst op 04/07/17, wat dan ook mijn laatste telefoontje was - gisteren alle openstaande bedragen betaald heb na rechtzetting via de creditnota, maar dat ik niet akkoord ga met die aanmaningskost. Rekeng houdende met àlle telefoontjes die ik naar jullie Klantendienst/facturatiedienst/financiële dienst enzovoort heb gepleegd, ben ik niet van plan om deze € 15 te betalen (al is het puur principieel!!). Indien reactie, graag schriftelijk of telefonisch aub. Onze gegevens kunnne jullie wel opzoeken adhv de opgegeven factuurnummer en klachtendossiers. Vriendelijke groeten
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.