Skip to main content

Beste Eva,

Ik gebruik een hele reeks belgacom producten voor mijn home office (vaste lijn, internet, mobiel internet voor gsm en mobiel internet voor tablet) met facturen van minstens 200 - 400 euro. Deze betalingen gebeuren automatisch via AMEX.

Daar al de AMEX kaarten van mijn werkgever op 14/10 niet functioneerde was er één betaling niet voldaan. Een maand later kreeg ik hierover een brief waarin men sprak van VERSCHILLENDE aanmaningen. Dit was nochtans het eerste wat ik hiervan zag.

Volgens BGC medewerkers zouden die aanmaningen komen per SMS en per Brief, Dit is sowieso niet toegekomen, noch de SMS'en noch de brief. De sms'jes werden blijkbaar zelfs verstuurd naar mijn gsm (SIM1) als naar mijn tablet (sim2).... niets ontvangen!!!

Dit hangt eerlijk gezegd mijn nek uit, zeker aangezien ik ook voor november een dergelijke brief kreeg.

Bovendien zij men mij een maand geleden dat de betaling via AMEX weer kon worden gevraagd aan AMEX zodat alles weer in orde zou zijn.... Dit blijkt niet uit hetgeen ik vandaag hoorde. Blijkbaar moest alles via een klassieke overschrijving geregeld worden!!

Klinken deze problemen bekend in de oren?

Graag een toelichting,

teizman

Geen reactie

Reageer