Skip to main content

Beste,

Aangaande jullie schrijven betreffende een openstaande factuur van mijn ex-werkgever , probeer ik jullie via mail te contacteren om dit probleem op te lossen. Want telefonisch kan ik jullie niet bereiken op het nummer 02/205 49 28 die jullie me meegeven op de factuur ( jullie vragen een gsm-nummer in te geven die al afgesloten is, dus geraak ik er niet binnen om dit telefonisch op te lossen )

Na 2x telefonisch contact opgenomen te hebben met jullie klantendienst & facturatiedienst in Augustus 2011 om de situatie te schetsen

Een korte samenvatting, ik heb mijn oude werkgever In4matics verlaten 30/06, en ik had toen een bedrijfs-gsm (afspraak was hier een invoice-split van 100€/maand budget,zie contract naar securex in bijlage)

Na mijn vertrek heb ik uitdrukkelijk gevraagd mijn nummer over te zetten naar een pay & go zodat mijn nieuwe werkgever mijn nummer kan overnemen. (zie mail in bijlage)

Wat trouwens de standaardprocedure is in een bedrijf , ze hadden me van proximus uitdrukkelijk bevestigd dat ik dit document in bijlage moest ondertekenen om overdracht naar pay & go te kunnen uitvoeren)

Nu blijkt dat oude werkgever In4matics mijn nummer naar een privé abonnement heeft overgezet op mijn naam, In4matics verbreekt hier een contract bij jullie en jullie sturen mij nu een verbrekingsvergoeding van 300€, met een totaalfactuur van 427,11€

Dus mijn nieuwe werkgever kan hier niet in tsskomen aangezien dit een privé-abonnement is nu

Jullie klantendienst Proximus kan me hier ook niet helpen,jullie verwijzen me terug naar oude werkgever en mijn oude werkgever In4Matics reageert ook niet op mijn telefoons /mails !

Ik kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden voor de kosten van het verbreken van een bedrijfsabonnement , ik ben hier een derde partij in het verhaal ( tenzij jullie me hier kunnen aantonen dat ik een contract getekend heb bij jullie )

Mijn dossier ligt momenteel bij de juridische dienst van ACV - Tom De Roose ( 09/265 43 01 ) omdat ik dit probleem echt wil oplossen en teneinde raad ben !!

Kunnen jullie me hier verder bij helpen

Of indien ik nog verdere stappen moet ondernemen dan hoor ik het graag !

Alvast bedankt !!

Mvg,

Afifa Mechria

Beste fietje 1971,

Kunt u mij via een privébericht bijkomende info bezorgen nl. het gsm nr waar het over gaat en uw adres. Dan kan ik uw dossier overmaken aan Proximus zodat zij u spoedig een antwoord kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Eva,

Bedankt voor u snel respons !

Kan je me laten weten via welk email-adres ik de bijkomende info moet bezorgen ?

Via deze weg ?

Alvast bedankt

Mvg

Beste

om Eva via een prive bericht te contacteren doe je het via onderstaande link

• Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom

mvg,

correctie:

Eva van Belgacom

Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

• https:///pages/0ff2677314" rel="nofollow
  • https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow

dat gaat niet op die manier, patrick. die link werkt énkel voor jou

U hebt geen toestemming om die pagina te bekijken. U kunt terugklikken in uw browser of naar de https:/// pagina gaan.

Volg de volgende procedure om een bericht aan Eva te versturen:

Ga naar mijn account

Kies gebruikerslijst

vul in Zoekterm Eva in

klik op → verzenden

Klik op → Eva van Belgacom

Klik op → Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom

mvg

Oops , ik had al zo een vermoeden.

Bedankt voor de correctie Xenne

mvg,

Bedankt iedereen !!