Beantwoord

Aankoop toestel via webshop met waardebon premium club

  • 19 August 2016
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Ik heb gisteren een vaste telefoon gekocht via de webshop met 3 waardebonnen van premium club.
Bevestiging van betaling bleef echter hangen en na een uur wachten nog steeds niets.
Vermits ik ook geen bevestiging kreeg via mail heb ik deze bestelling opnieuw ingevoerd.
Terug met de codes van de waardebonnen.
Bevestiging is nu wel gekomen maar op mijn orderbevestiging staat dat ik 44,95€ moet betalen terwijl dit eigenlijk 0€ moet zijn.
Moet ik dit toestel terugsturen dan en kan ik mijn waardebonnen nog gebruiken (vermits er niets af gegaan is van de prijs) of hoe zit dit eigenlijk?
Heb gisteren in totaal al 3 uur geprobeerd om de klantendienst te bereiken en als ik dan iemand aan de lijn had gaf deze me een telefoonnummer van de webshop dat niet in gebruik is.
Vandaag weer proberen bellen, na een half uur proberen batterij telefoon leeg. Teruggebeld met gsm en klantendienst wegens storing niet beschikbaar. Pffff
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 August 2016, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Steven_058,

Onze orderbevestigingen houden geen rekening met lopende promoties, kortingen of tussenkomsten van derden.

Op de effectieve factuur zullen de waardebonnen in mindering worden gebracht.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE

Reageer