Vraag

Aankoop online

  • 20 September 2016
  • 0 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo , dit mag openbaar , om de manieren van Proximus mede te delen aan mensen die in de toekomst iets online willen kopen , zoals een smartphone . Ik had een drietal of viertal weken geleden een Huawei online gekocht , hier bij Proximus , en de wet zegt , indien niet tevreden , mag je die terug opsturen , maar in dit geval , via Twitter prive berichten en herroepingsbrief na 1 week , het toestel terug binnen gebracht in de Proximus winkel te Eeklo , en een bewijs ontvangen van teruggave .
Maar , Proximus medewerkers , doen moeilijk , de ene maal is het Kevin , dan Mieke , en , zonder te weten heb je allemaal medewerkers van Proximus gehad , ze hebben de organisatie niet om 1 persoon voor dit soort dossier te behandelen , nu vragen ze mij nog waar het over gaat ! hilarisch ! tot nu toe , nogs steeds mijn geld niet terug gehad ! dan maar een klacht indienen bij de ombudsman voor telecommenucatie gedaan , brief ontvangen waarin staat dat mijn klacht gegrond is ! Lapt Proximus de wetten aan hun laars , of spelen ze met de voeten van de klanten ? Mensen , koopt niks online bij Proximus , zij willen de wetten niet in praktijk brengen , ze zijn verplicht het toestel terug te nemen en mijn geld terug te storten ! nu is het eerste werk maken van mijn abbonement op te zeggen en maar naar Telenet , na meer dan 40 jaar !!!!!! Proximus , jullie falen in Klantvriendelijk en door steeds ander medewerkers aan de lijn te houden , die toch van niks ! want superdom zijn ze wel . ze weten nooit van niks , ofwel is dit de strategie van Proximus ! nu afwachten van de klacht , maar zal vanaf de datum van teruggave 100€ per dag eisen zolandg zij het bedrag niet teruggeven ! heb steeds op tijd en stond mijn faktuur via opdracht aan de bank . zou ik nu de bestendige opdracht intrekken en mijn faktuur niet meer betalen , wat raden jullie mij aan ? mvg

0 reacties

Geen reactie

Reageer