Aankoop nieuw toestel met abonnement

  • 19 December 2016
  • 0 reacties
  • 166 Bekeken

Deze namiddag naar de winkel in Zottegem geweest voor het aankopen van de Huawei Nova in promotie met een abonnement. Er was geen toestel op voorraad. De verkoper vertelde me dat deze promotie ook gaat met een reeds bestaand abonnement. Hij vertelde me ook dat het toestel 32 Gb heeft ipv van de 16 die in shopmag staat. Hij raadde me aan het toestel via internet te bestellen en dan langs te gaan om te installeren. Meer dan 1 uur heb ik geprobeerd dit te bestellen wat uiteindelijk dan nog niet gelukt is. Ik heb dan maar een tweede maal gebeld naar proximus en de persoon die opnam, vertelde me dat ik dit niet kon via Internet en ook niet telefonisch alhoewel ik bij mijn eerste oproep wel te horen kreeg dat dit wel kon. Ik vroeg om het telefoonnr van de winkel in Oudenaarde , maar die kon ik ook niet krijgen. Als die daar zou voorradig zijn kon ik morgen met de trein naar Oudenaarde gaan.Aangezien ik nu niet weet of het toestel daar aanwezig is, neem ik ook het risico niet om weer onverrichter zake terug te keren.
Ik vraag me af of de verkopers, alsook de de personen aan de telefoon wel genoeg op de hoogte zijn. Iedereen heeft precies zijn eigen versie en men spreekt elkaar tegen. Bijna een halve dag gespendeerd en niks bereikt. Is dat zo moeilijk een toestel naar Zottegem te sturen zodat ik het deze week kan ophalen. We zijn toch 2016 (bijna 2017) en niet 1920 !!!
Op de vraag iemand van de directie te spreken kreeg ik natuurlijk ook negatief antwoord.
Ik overweeg ten zeerste om van telefoonmaatschappij te veranderen.
Absoluut niet tevreden van de service van Proximus !

0 reacties

Geen reactie

Reageer