Aankoop iphone?

  • 10 November 2012
  • 4 reacties
  • 450 Bekeken


Hey,


Ik ben erover aan het denken om een Iphone aan te schaffen, maar zit met zoveel vragen...


Ik heb nu een gsmabonnement dat in een pack zit samen met belgacom tv en internet, maar wanneer ik een iphone koop zou ik men gsmabonnement willen veranderen zodat ik ook goedkoper op het internet kan, kan ik dit dan aanpassen of niet,want het pack bevatte dat welbepaalde gesmabonnement.


Belgacom verkoopt precies geen iphone's, kan ik dan ergens één kopen en dan naar de winkel stappen voor abonnement, andere simkaart ed of werkt dit dan niet?

4 reacties



hoeveel heb je zo nodig gemiddeld?



onmogelijk om deze vraag te beantwoorden... hangt er vanaf wat je met je toestel wil doen... enkel wat mails checken/whatsappen? of wil je ook muziek beluisteren via deezer? youtube video's kijken? foto's opladen naar je dropbox account? wil je uw smartphone als hotspot gebruiken voor je laptop? ....


je kan misschien met weinig beginnen, je kan altijd toevoegen


persoonljk kom ik meestal wel toe met 1GB.


wat je ook eens kan doen is vrijblijvend de prepaid formule generation connect uitproberen, dan kan je uw verbruiken inschatten


mvg
De Fon hotspot is gewoon een ordinaire onbeveiligde wifi, verbinden met dat signaal zal voor elk toestel met wifi probleemloos gaan, vervolgens word je naar het captive portal geleid waar je moet inloggen, dit laatste geeft blijkbaar problemen op sommige toestellen

Mvg
Reputatie 4
Badge +1
  • iPhone compatibel voor FON: !!!hoera en DANK voor waardevolle feedback.
  • Voor de NIET FON compatibele Merken/Types snap ik na >2 jaar FON niet waarom ze in trio (Belgacom - FON - Fabrikanten) nog geen oplossing uitgewerkt hebben voor het inloggen (werkt perfect op Laptop en ongeveer op de helft van de gangbare Wifi-smartphones). Blijkbaar niet eenvoudig want anders was het m.i. reeds opgelost d.m.v. software upgrade v.d. b-box2 en/of smarhphone en/of FON.
Reputatie 4
Badge +1
  • iPhone IOS6 compatibel voor inloggen op FON: is goe nieuws voor het FON-compatibele lijstje.
  • FON is nog niet zo oud, daarom ook geen probleem dat tal van Smarthphones en Tablets thans nog niet compatibel zijn om in te loggen op de gratis FON van Belgacom. Hét probleem is dat het voor de koper kwasi onmogelijk is om vooraf, of tijdens de aankoop, 'eenduidig' te vernemen als het wel zal lukken. Wat stoort is dat ze in de grote ketens (vandaag gecheckt in St. Denijs Westrem, durf namen niet te vernoemen) overtuigend vertellen dat een wifi-toestel, mits FON-account, sowieso ook zal werken FON-Wifi. Weet er iemand als de 'Telenet-Homespots' met dezelfde Inlog-kinderziekte kampen als FON?


Reageer