Skip to main content
Heb sinds 10/8 een duo telefoon besteld alles kunnen betalen met de bonnen en de rest van het bedrag met de bankkaart.

We hebben nog steeds niks gekregen maar het geld is wel van de rekening.Al 2weken aan het bellen maar iedereen belooft om terug te bellen want kunnen mij niet helpen.Het duurt soms meer dan een uur vooraleer je iemand aan de lijn krijgt.De enige oplossing zal zijn om via testaankoop alles te regelen.


1910 premiumclub klantendienst bellen

zie ook http://bgctv.skynetblogs.be/#onlinebestellingen

daar staat hoe je een online contact formulier kunt invullen met je vraag => proximus/mijnonlinebestelling

* daar staat ook het telefoonnummer 0800 99 974 klantendienst van Eshop

Via dit contact formulier voor online bestellingen kan je nu dus eveneens je vragen over je online bestelling aan de betrokken dienst stellen:

support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_e_Payment?v1=shorturl&v6=mijnonlinebestelling
Heb dit allemaal gedaan .Vorige dinsdag heb ik naar alle telefoonnummers gebeld was er bijna ganse dag mee bezig.Als je belt naar 1910 zeggen ze dat het niet voor hen is dat ze enkel gsm bestellingen doen .Andere schakelen u door en na lange tijd wordt je afgeschakeld.En andere beloven dan dat ze gaan terug bellen maar doen dit niet .
Omdat je alles hebt geprobeerd een aangetekende brief sturen met een in gebreke stelling.

Reageer