Beantwoord

Aangekochte decoder ten onrechte gedeactiveerd



Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Elsa,

dat hangt van de dossierbeheerder af :

we vragen zoveel mogelijk rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klant.

Indien dat niet lukt, lukt het vaak wel via mail.

Via My Proximus zal enkel voor de MyProximus medewerkers zelf zijn.

Groetjes

Tina
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

We gaan uw dossier zo vlug mogelijk oplossen en je contacteren ivm de oplossing.

Met vriendelijke groeten

Koen
Elsa,

dat hangt van de dossierbeheerder af :

we vragen zoveel mogelijk rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klant.

Indien dat niet lukt, lukt het vaak wel via mail.

Via My Proximus zal enkel voor de MyProximus medewerkers zelf zijn.

Groetjes

Tina

Ok, bedankt voor de verduidelijking,
groetjes,
Elsa
Elsa,

dat hangt van de dossierbeheerder af :

we vragen zoveel mogelijk rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klant.

Indien dat niet lukt, lukt het vaak wel via mail.

Via My Proximus zal enkel voor de MyProximus medewerkers zelf zijn.

Groetjes

Tina

Ok, bedankt voor de verduidelijking,
groetjes,
Elsa


Vandaag werd ik opgebeld door een proximus medewerkster en kreeg de belofte dat ze mijn dossier opvolgen en dat ik de aangerekende kosten niet moet betalen. Vriendelijke dame die erg haar best deed en ook de excuses van proximus aanbood voor het ongemak. Als ik nu eind van deze maand een correcte factuur krijg dan zijn de beloftes ook waar gemaakt.
Beste Betty,

Onze standaardbrieven vermelden aldtijd standaardprijzen en houden geen rekening met promo's of tussenkomsten.

Mijn collega heeft deze leveringskosten uitgevinkt tijdens de inleiding, ze zullen dus niet effectief aangerekend worden.

Met vriendelijike groeten,

Heidi



Hallo Heidi,

Helaas toch een factuur ontvangen waarop 6,69 euro werd aangerekend voor de levering. Bovendien rekent met tweemaal 8 euro huur aan, dus ook 8 euro voor de tweede decoder (in plaats van 5). Begrijp de berekening van de huur niet, er staat 2 x 8 = 21,42 en wat verder een bedrag in min van 5,03 euro. Kan jij me vertellen wat ik moet doen ?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
Bety,

Voor zoiets: best een privéberichtje sturen naar Het Proximus Team.

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bety Boop

Ik heb meteen een dossier (28147387) opgemaakt voor de bevoegde dienst. We zullen alles onderzoeken en je contacteren ivm de oplossing.

De factuur moet voorlopig niet betaald worden tot je iets van ons hebt gehoord.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dank u. Betaling gaat via domiciliëring, moeilijk om die tegen te houden. Eventueel creditnota opstellen ?

Reageer