Skip to main content
Ik heb een klein bedrijf en daar zijn een aantal mobiele telefoons in gebruik. Beheer daarvan liep perfect via MyProximus.

In januari krijg ik telefoon met de melding dat ik van een korting kan genieten zonder verdere verplichtingen. Fijn... doe maar, zeg je dan.

Had ik beter niet gedaan!

Via MyProximus zijn slechts vanaf dan een aantal telefoons zichtbaar. Ik contacteer support en na eindloos veel rondgestuur krijg ik te horen dat het in orde komt.

Niet dus.

Ik zie nu wel de telefoons maar kan niets meer aanpassen, geen producten bestellen of annuleren, kan geen verbruik raadplegen en krijg plots facturen voor een gedeelte via sms, de rest via de post.

Dit sleept nu al aan van februari. Na mijn laatste contact werd me beloofd dat er een dossier ging geopend worden. Ik krijg echter geen dossiernummer, geen info, niks.

Nu blijkt dat één van mijn werknemers in Costa Rica voor 230€ mobiele data verbruikt heeft. Normaal wordt verbruik geblokkeerd boven een schappelijk bedrag. Ik heb dit extra verbruik nooit toegezegd, of kunnen controleren.

Met tegenzin ga ik morgen via de helpdesk een laatste poging doen om dit te laten rechtzetten. Daarna heb ik het wel gehad.
Dag Nik,

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

In verband met de problemen dat je ondervindt op je MyProximus account werd 24/03 dossier 42000224 opgemaakt. Een dossierbeheerder houdt je hierover op de hoogte.

De 6 gsm's hebben inderdaad onder 2 verschillende klantennummers opgesplitst gestaan sinds 21/01. Op 15/03 werd dit rechtgezet en staan ze alle 6 in het pack dat recht geeft op 20% korting.

Het gsm nummer met de kosten voor mobiele data in het buitenland heeft op 27/06/2016 de "blokkering op een schappelijk bedrag" verwijderd en daarna nooit meer terug geactiveerd.

Groetjes,

Antonella
Bedankt voor de reactie. Nu heb ik al een dossiernummer. Het was fijn geweest als men dat onmiddellijk zou meegeven.

Ik heb in het verleden laten blokkeren dat de nummers zelf hun abonnement kunnen veranderen. Blijkbaar is dit niet sluitend.

Met vriendelijke groeten,

Nik

Reageer