Beantwoord

Aanbod FOX

  • 17 October 2016
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

Vandaag heb ik Fox erbij, maar ben wel M&S kwijt (ook alle opgenomen programma's).
Nochtans had ik dit erbij gekregen wegens het verdwijnen van oa SyFy.
En wat mij vooral stoort: weeral zonder enige communicatie.
icon

Beste antwoord door Marleen 17 October 2016, 14:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Sorry, maar dat 'zonder enige communicatie' klopt niet: ik heb, omdat ik een Entertainment Nl heb: vorige week een mail gekregen, waarin duidelijk vermeld stond dat op 17/10 Fox er ging bijkomen en dat dan ook M&S ging wegvallen. Programma's van 'boeketzenders' verwijnen inderdaad en helaas ook, wanneer die keuzezender wegvalt. Wat meer informatie op het infokanaal daarentegen bv.had zeker gemogen.
Wat moet ik nu met die FOX? Geen enkele serie die mij interesseert! Was net gehecht geraakt aan M&S.....
Wist ook van niks trouwens...
Reputatie 7
Badge +3
oeps, sociale media hebben nochtans al vol gestaan met roep naar Fox :-)

movies en series pass bestaat nog

groetjes

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Linda,
toch nog even verduidelijken : de Movies & Series zender blijft dus bestaan (zoals ik zei), maar zit enkel nog in het boeket "Movies & Series Pass", niet langer in het boeket "Entertainment".
M&S werd tijdelijk toegevoegd aan het Entertainment boeket om het verlies van SyFy te compenseren, nu FOX werd toegevoegd is deze tijdelijke regeling stopgezet".
vandaar de wijzigingen.

groetjes
Tina
Ja het is me niet ontgaan dat er veel vraag was naar Fox...doch had niet gedacht dat daarvoor M&S zou opgeofferd worden. Nog een "boeket" bijkopen dus om het terug te kunnen zien? Neen, denk het niet. Toch jammer 😞
Reputatie 3
Volgens het Proximus TV menu kan je nochtans de optie 'All entertainment' activeren. Dit boeket bevat blijkbaar dezlfde zenders als 'Entertainment' + M&S.
Het kost wel 5 € meer.
Reputatie 7
Badge +6
Ja, maar Linda C is niet geïnteresseerd in series van Fox, zegt ze.
De Movies and Series Pass blijft trouwens bestaan (9,95 €/m) en met 5 € erbij heb je nu de All entertainment bundel.

Reageer