Vraag

Aanbiedingen en promoties Tuttimus

  • 18 November 2016
  • 5 reacties
  • 654 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ben op 18/10 overgegaan van pack comfort naar Tuttimus voor bestaande klant.
Het totale pakket zou mij 107,95€ per maand kosten.(2de gsm abo phone +20 inclusief).
Wat blijkt nu 1 maand na intekening: Voor hetzelfde pakket krijg je nu ofwel een smartphone voor 49 € , of een tv voor 49 € , of 6 maanden lang 17 € korting op abo. Ook voor bestaande klanten is dit geldig want huidig abo wordt bij intekening aangepast aan Tuttimus wensen.
Waarom i.G.naam weer dit onderscheid in klantenbehandeling?
Ik voel mij nu weer het slachtoffer van mijn eigen snelle beslissing om direct van de toenmalige aanbieding gebruik te hebben gemaakt en op die manier trouwe klant van Proximus te blijven.(normaal komen er 4 weken na lancering toch geen zulke acties)
Ik reken er op dat de klanten die amper 4 weken geleden hebben ingetekend ook van deze promotie kunnen gebruik maken.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Aanvulling: Ik voldoe volledig aan de voorwaarden want ik heb heb 2de gsm abo (phone + 20 ) toegevoegd aan pack.(24 maanden)
Badge +4
Normaal zijn deze promoties enkel voor nieuwe klanten en niet voor bestaande.
Reputatie 3
Badge +1
Er staat duidelijk een verwijzing naar "ook voor bestaande klanten."
Badge +4
Promo smartphone + Mobilus+Phone-abonnement:
Prijzen incl. btw, Auvibel-bijdrage en € 0,05 recyclagebijdrage.
Aanbieding geldig van 14/11/2016 t.e.m 31/01/2017 voor nieuwe klanten die intekenen op een contract van 24 maanden op Mobilus+Phone 20, Mobilus+Phone 35 or Mobilus+Phone 55.
Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Wanneer de voorraad op is, wordt hij niet aangevuld. Eén smartphone per klant. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties behalve met de Tuttimus-pack promotie vanaf het 2de gsm-abonnement dat wordt toegevoegd.
De gsm dient met een bankkaart betaald te worden . Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven.
Maximaal 30 dagen tussen de activeringsdatum van het abonnement en de levering van de smartphone. Alle info en voorwaarden over de gsm-tariefplannen op www.proximus.be. iPhone is een gedeponeerd handelsmerk van Apple Computer Inc.
Promo € 17 korting:
Aanbieding geldig van 14/11/2016 t.e.m. 31/01/2017 voor klanten die nog geen internet hebben bij Proximus en die internet nemen in een Pack Familus of Tuttimus: € 17 korting gedurende 6 maanden. Het Pack Familus M met internet, Proximus TV en vaste telefonie kost € 50/maand gedurende 6 maanden i.p.v. € 67. Het Pack Familus Lmet tv-bundel kost € 57,95/maand gedurende 6 maanden i.p.v. € 74,95. Voor alle andere Pack-prijzen, raadpleeg de website proximus.be. De installatie door een technicus (ter waarde van € 59) is inbegrepen. Niet verenigbaar met andere lopende acties. Deze promotie is niet compatibel met de geblokkeerde abonnementen Smart+ FullControl.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Redsfan,
Als je naar web proximus gaat en Tuttimus aanklikt krijg je direct de mogelijkheid om als bestaande klant de kostprijs( in promotie ) van het pack te simuleren.
Inclusief de mogelijkheid om te kiezen tussen phone,tv of korting .
Voorwaarde is wel dat je een nieuw internet of een nieuw element (tv,mobiel abo ...) toevoegt aan je pack.
In mijn geval kies ik dus duidelijk voor nieuw internet (comfort wordt internet maxi , of comfort wordt Tuttimus) en bovendien voeg ik nog een 2de gsm abo (phone + 20 ) voor 24 maanden toe.
Wat is er dan fout aan mijn stellingname?.Maak maar eens de simulatie en bekijk de voorwaarden onder Tuttimus en laat me dan nog iets wetenaub.
Groetjes

Reageer