aanbieden Belgacom TV

  • 5 December 2011
  • 2 reacties
  • 981 Bekeken

Begin september heb ik me aangeboden in een Belgacom verkooppunt (Antwerpen Meir).

Daar heb ik een overeenkomst gesloten om Internet, Belgacom TV en een telefoonlijn aan te schaffen. De dienst van Belgacom TV was beschikbaar op 30/9/2011 stond er te lezen op de site. Eind september (28/9) kwam de installateur langs. Alles perfect, behalve TV omdat dat pas eind september de VDSL-lijn in orde zou zijn. Geen probleem, paar dagen zonder TV is ook niet zo erg.

Begin oktober werd de beschikbaarheid echter 31 oktober 2011.

Begin november werd de beschikbaarheid 30 november 2011.

Op 25 november heb ik naar de klantendienst gebeld, deze konden mij niet zeggen wanneer ik over Belgacom TV zou beschikken, dat kon nog lang duren was het enige antwoord dat ik kreeg.

Op 25 november heb ik dan een mailtje verstuurd en daarop kreeg ik een tegenbericht dat de klantendienst mij zo spoedig mogelijk ging contacteren.

Deze morgen (5/12/2001) stond er nog steeds op de site : niet beschikbaar beschikbaar vanaf 30/11/2011.

Van de klantendienst heb ik nog steeds geen nieuws. Spoedig is blijkbaar rekbaar begrip.

Nu zit ik wel al enkele maanden zonder TV, niet echt levensbedreigend, maar ik heb wel ingetekend op een Pack met gratis TV. Zonder TV had ik die overeenkomst niet gesloten, in feite een misleiden door Belgacom in verband met de datum van beschikbaarheid. Gratis TV is wel heel letterlijk geen TV.


groetjes



2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Best eens bellen naar het nummer 080022702 mischien kunnen ze je daar een correcte datum of uitleg geven.


mvg,

Patrick
Beste Patrick,

Bedankt voor het telefoonnummer. Ik heb gisterenavond gebeld en had een heel vriendelijke dame aan de lijn.

Helaas kon zij me niet verder helpen, haar dienstchef kon me evenmin verder helpen.

mvg,

Bert

Reageer