Ik heb reeds 2 maal tonen gestuurd naar 8787 maar krijg in mijn mail geen bevestiging. Kan het verbruik niet nazien en er is blijkbaar iets niet in orde met het verbruik op 2 gsmnrs.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
hebt u de 24u wachttijd in acht genomen?
hebt u de 24u wachttijd in acht genomen?
@ph25,
denk niet dat 8787 iets te maken heeft dat dat het verbruik niet in orde is aangezien de talrijke klachten hier op het forum omtrent verkeerd weergeven van verbruik, laat proximus je account toch maar even nakijken en stuur best een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
denk niet dat 8787 iets te maken heeft dat dat het verbruik niet in orde is aangezien de talrijke klachten hier op het forum omtrent verkeerd weergeven van verbruik, laat proximus je account toch maar even nakijken en stuur best een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag, ik zie op dit ogenblik niets speciaal qua verbruik op de mobiles. mvg, Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.