Jammer genoeg heb ik nu een probleem dat maar niet opgelost geraakt. Laat het mij eventjes schetsen:
- eind februari 2017 was er een technisch probleem met mijn telefoonlijn. Hierdoor had ik geen vaste telefoon meer maar wel internet.
- Proximus technieker komt langs met de melding "infrastructuur probleem", dit is niet in uw huis. We gaan een interventie starten
- Enkele dagen later, geen internet meer. Contact met helpdesk gehad en oorzaak waren de werken. Binnen de twee dagen zou dit opgelost zijn.
- Twee dagen later, inderdaad terug telefoon en internet maar aan 30Mbit... Gebeld met klanten dienst, en dit zou 24 later opgelost moeten zijn. Neen hoor, geen verbetering en men kon dit niet oplossen. Is zo en kan niet niet aangepast worden. "Uw lijn kan niet beter" was de boodschap, ondanks ik vroeger 70 Mbit had.
- hiervoor een klacht geopend en na lang aandringen een compensatie gekregen voor de uitval van de vaste lijn en internet.
- Snelheid is nu wel verhoogd naar 50 Mbit maar 70 Mbit krijg ik niet. Mijn klacht staat nu reeds 2 maanden open (dateert van 11 maart). Maar nog altijd geen oplossing.
Zijn er nog klanten van Proximus met zo'n ervaring? Indien ja, is dit ooit terug goed gekomen?
Bedankt voor jullie antwoord
Kristof
Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineel