Beste,
Gelieve dringend mijn factuur (vandaag ontvangen) na te kijken. Opeens moet ik aanzienlijk veel meer betalen dan mijn vorige facturen. Ik heb geprobeerd van naar de helpdesk te bellen, maar helaas kan ik mijn kostbare tijd hier niet langer meer aan besteden. Ik heb rond 15-9 nog een factuur betaald van 140 euro en vandaag krijg ik er alweer één, deze keer van 207 euro.
Graag na kijken en een woordje uitleg.
Met beleefde groet.
Bladzijde 1 / 1
Beste
u neemt hiervoor best contact met de klantendienst op hun nummer 080022800
muisje
u neemt hiervoor best contact met de klantendienst op hun nummer 080022800
muisje
Beste,
Gelieve dringend mijn factuur (vandaag ontvangen) na te kijken. Opeens moet ik aanzienlijk veel meer betalen dan mijn vorige facturen. Ik heb geprobeerd van naar de helpdesk te bellen, maar helaas kan ik mijn kostbare tijd hier niet langer meer aan besteden. Ik heb rond 15-9 nog een factuur betaald van 140 euro en vandaag krijg ik er alweer één, deze keer van 207 euro.
Met beleefde groet.
Met beleefde groet.
Beste Ona,
Deze factuur is voor 2 maanden. U staat terug op 2-maandelijkse facturen.
Indien u nog meer vragen heeft, gelieve dan te bellen met onze klantendienst op het gratis nr 080022800 of uw vragen via privé-bericht naar mij door te sturen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Deze factuur is voor 2 maanden. U staat terug op 2-maandelijkse facturen.
Indien u nog meer vragen heeft, gelieve dan te bellen met onze klantendienst op het gratis nr 080022800 of uw vragen via privé-bericht naar mij door te sturen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Sorry, ik bel niet meer naar de klantendienst. Ik heb meer dan genoeg van de incompetentie en ik verspil geen tijd meer aan eindeloos wachten. Ik heb een privébericht gestuurd. Waarom dat het privé moet zijn snap ik ook niet, maar soit.
Met beleefde groet.
Met beleefde groet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.