Skip to main content
Beste,





Gelieve deze factuur na te kijken, deze is dubbel van mijn abonnementen. Geen gratis TV meer, 3 euro kosten?, 9 euro aanmaningskosten terwijl ik onmiddellijk betaald heb? Bellen naar de klantendienst doe ik niet meer wegens incompetente onbeleefde medewerkers.



Ook heb ik talrijke onderbrekingen op mijn internetverbinding, hiervoor zijn al verschillende techniekers langs geweest die beweren dat de 'vorige' technieker slecht werk geleverd heeft en dat het 'nu opgelost is', maar na een paar weken terug hetzelfde probleem. Tot vervelens toe onderbrekingen.



Ik neem aan dat u aan de hand van het factuurnummer mijn verder nodige gegevens kunt vinden.



Groet.



Ona

Beste Ona,



Na mijn telefonisch contact met u hoop ik dat alles nu duidelijk is.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Ja, bedankt. Een creditnota voor aangerekende aanmaningskosten en nu geen iTunes code meer. Fijn, dankuwel Belgacom.


Reageer