Beste,
Gelieve deze factuur na te kijken, deze is dubbel van mijn abonnementen. Geen gratis TV meer, 3 euro kosten?, 9 euro aanmaningskosten terwijl ik onmiddellijk betaald heb? Bellen naar de klantendienst doe ik niet meer wegens incompetente onbeleefde medewerkers.
Ook heb ik talrijke onderbrekingen op mijn internetverbinding, hiervoor zijn al verschillende techniekers langs geweest die beweren dat de 'vorige' technieker slecht werk geleverd heeft en dat het 'nu opgelost is', maar na een paar weken terug hetzelfde probleem. Tot vervelens toe onderbrekingen.
Ik neem aan dat u aan de hand van het factuurnummer mijn verder nodige gegevens kunt vinden.
Groet.
Ona
Bladzijde 1 / 1
Beste Ona,
Na mijn telefonisch contact met u hoop ik dat alles nu duidelijk is.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Na mijn telefonisch contact met u hoop ik dat alles nu duidelijk is.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ja, bedankt. Een creditnota voor aangerekende aanmaningskosten en nu geen iTunes code meer. Fijn, dankuwel Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.