Beantwoord

500 mb mobiele data bijbestellen


Deze maand heb ik meer dan 500 mb mobiele data buiten mijn abonnement opgebruikt. Dat kostte me 60 euro extra en nu heb ik zelfs geen mobiel internet meer...

Ik begreep dat je via MyProximus zelf voor slechts vijf euro 500 mb mobiele data kan bijbestellen. Dat kan volgens jullie website via 'beschikbare opties' gekoppeld aan mijn GSM-nummer. Alleen: daar staat die optie bij mij niet tussen...

Ondertussen heb ik al twee operatoren telefonisch gesproken en die konden me niet verder helpen. Ze konden zo'n pakket blijkbaar wel 'manueel' bijbestellen. Het lijkt me veel handiger dat ik dat in de toekomst zelf kan. Kan iemand van het forum mij hierbij helpen?
Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 September 2017, 19:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag TomSt,

De optie om 500MB extra te bestellen is momenteel nog niet beschikbaar voor gsm nummers in pack. Dit is een vrij recente optie dat eerst werd gelanceerd voor Proximus Mobile. Binnenkort zal dit ook gelanceerd worden voor Proximus Fix/Pack.

Groetjes,

Antonella
Bedankt voor de info, Antonella.

Ik kreeg twee keer de bevestiging dat ik data kon bijkopen van proximus-operatoren. Dat zal dus toch geen waar zijn. Ik kijk in elk geval uit naar die functie, zal aardig wat schelen op de factuur.
Dag TomSt,

De optie om 500MB extra te bestellen is momenteel nog niet beschikbaar voor gsm nummers in pack. Dit is een vrij recente optie dat eerst werd gelanceerd voor Proximus Mobile. Binnenkort zal dit ook gelanceerd worden voor Proximus Fix/Pack.

Groetjes,

Antonella


Komt dit ook beschikbaar voor "Mobile Internet for laptop/tablet: Surf Free AnyTime"
Reputatie 7
Badge +3
Dag Martin,

Nee, deze optie zal niet beschikbaar zijn voor "Mobile Internet for laptop/tablet: Surf Free AnyTime".

Groetjes,

Antonella
Bedankt Antonella,
Spijtig dat dit niet mogelijk is, de prijs buiten gratis volume zal dan waarschijnlijk ook 0,10 €/MB bedragen ?
mvg, Martin.
Reputatie 1
Ik begrijp dus dat je geen data kan bijkopen als je nummer in een pack zit...
Ik ben op reis en gebruik meer mobiele data dan anders.... Daar de wifi slecht is. Ik denk dat ik niet zal toekomen met mijn bundel... Maar ik zie dat ik ook recht heb op 1 gb voor de tv app... Kan deze niet aangesproken worden als mijn bundel is overschreden? Of gb van een ander nummer in hetzelfde pack gebruiken?
Mvg
Of het zou moeten onlangs verander zijn maar dat gaat niet is enkel voor verbruik TV app.
Hopelijk krijgen we nu een antwoord van een proximus medewerker dat het wel kan 😉
Reputatie 7
Badge +4
Beste, ook dit is helaas niet mogelijk. Volume van de tv app kan enkel voor de app zelf gebruikt worden. De data gebruiken van een andere app is ook niet mogelijk. De enige optie is je abonnement zelf verhogen naar een hoger tariefplan. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Ik bedoelde eigenlijk de data van een ander nummer gebruiken is niet mogelijk 😉 Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Beste, ook dit is helaas niet mogelijk. Volume van de tv app kan enkel voor de app zelf gebruikt worden. De data gebruiken van een andere gsmnummer is ook niet mogelijk. De enige optie is je abonnement zelf verhogen naar een hoger tariefplan. Groetjes Freya

Reageer