50/6 profiel

  • 8 August 2011
  • 10 reacties
  • 1517 Bekeken

Ik wil van telenet naar belgacom met alles tv mobiel internet telefoon enz.

Maar ik wil zeker op een 50/6 profiel staan.

Er staat hier een rop kast naast mijn deur de korc 020.

Op die wil ik aangesloten worden op de klantendienst is er niemand die mij een antwoord kan geven tis lijk of ze uiteen boek voorlezen want iedereen geeft hetzelfde antwoord.

Kan ik ergen bellen mailen schrijven whatever om het te weten.

Ik heb al een klantenr bij belgacom voor happy time one mobile

10 reacties

het 50/6 profiel is voorlopig enkel toegekend aan een 5.000 tal klanten met de beste lijnen, dit is een testfase


bovendien wordt het internet nog steeds afgeknepen op 30mbit bij deze klanten, dus de extra bandbreedte kan voorlopig enkel gebruikt worden voor tv

ik denk dat belgacom sowieso nooit een bepaald profiel gaat garanderen, ze geven nooit snelheidsgarantie bij hun abo's

mvg
klopt maar ik wil nog aan 30 surfen terwijl ik tv kijk.

Er staat 20 meter van mijn deur een rop kast. ze moeten mij daar maar op aansluiten.

Maar niemand wil of kan me zeggen of ze me op die kast gaan aansluiten.

Voor de prijs van 200 eur per maand denk ik en hoop ik dat ik als res klant bepaalde eisen mag stellen.
Je weet of weet het niet, maar zelf al staat de rop in je vootuin dan spelen er tal van andere zaken mee,
in 't kort gezegd in functie van de totale bgc kabelbot waarop jij onderandere zit, daar hangt de hoogste snelheid van af die ze u kunnen geven.

mvg,
en het is niet omdat een ROP naast uw deur staat, dat je daar ook gebruik van maakt :o
Dan zou je een kort stukje utp cat 5 kunnen direct aansluiten op de ROP hé Bart ;)
een fibre gebruiken uiteraard!

:)
Reputatie 7
Badge +1
De wegen van Belgacom zijn ondoorgrondelijk...Knipogen

En surfen op 30Mbps ?? een beetje "overkill", zal wel eerder voor downloaden zijn denk ik.
Reputatie 2
Badge +1
Als residentiele klant die 200 euro / maand betaalt denk ik dat je een kleine garnaal bent en dus geen 'eisen' kan stellen... Ben er zelfs zeker van ;)

Belgacom kan je wel zeggen op welk profiel ze je eventueel kunnen aansluiten, maar zomaar eisen dat je op een 50/6 komt is idd NIET mogelijk omwille vh feit dat het niet zomaar op een knopje duwen is.
Het profiel wordt je namelijk toegewezen op basis van de lengte van de totale kabelbundel waar jij op zit.
Afhankelijk van oa die lengte, verzwakking kom je dan op een bepaald profiel (16.5, 20, 30, 50).
De werkelijke afstand tot de ROP is in ieder geval niet de afstand in 'vogelvlucht'!

Badge
voor de prijs van 200 eur per maand mag ik wel bepaalde eisen stellen ??

welk abonnement mag dat wel wezen?

muisje
@sinjoor71: "De wegen van Belgacom zijn ondoorgrondelijk."..inderdaad, ze krijgen de kabels niet in de grond ;)

Reageer