Beantwoord

4G probleem?

  • 25 August 2016
  • 12 reacties
  • 330 Bekeken

  • Rising star
  • 10 reacties
Sinds gisteren is mijn 4G verbinding zo goed als niet bestaande.
Als ik een speedtest doe op mijn GSM tijdens 4G, heb ik met geluk 17 kB/s download.
Op WIFI heb ik totaal geen problem met de snelheid..

Is er een storing op het 4G network?
icon

Beste antwoord door Yasu 25 August 2016, 09:51

Bekijk origineel

12 reacties

Geef je locatie van slechte ontvangst best door in een privébericht voor verder nazicht.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Heb je dat op één locatie of op andere ook want dan kan het aan je GSM liggen mss hem gewoon eens volledig uitzetten en terug opstarten dan, je weet maar nooit of kan je op die zelfde locatie eventueel met een ander gsm controleren of het ook zo is met deze
Badge
Elsa woon jij hier ?
Hier waar is dat dan ???
Reputatie 7
Badge +6
Elsa woon jij hier ?
Paljaske,
tweede opmerking van mij. Elsa haar motivatie om de mensen hier op het forum te helpen is uniek en zeer nuttig, zowel voor andere forumleden, als voor Proximus.
Als je geen zinnige dingen kunt posten, laat het dan.

Groeten,
Wim
Nee ik heb het overal, in gent, in dendermonde nu.. bij mij thuis ook..
Nuja, thuis heb ik WIFI dus da 's nu geen probleem.. Maar toch.. Ik vind 't vrij raar dat het sinds gisteren zo plots is opgekomen, en nu nog steeds niet OK is..
Bellen/sms'n lukt zonder enig probleem, en ik heb ( volgens myproximus ) nog 3 gb over, dus ik denk niet dat ik gelimiteerd ben geweest wegens over m'n gebruikslimiet te gaan..

GSM trouwens al verschillende keren uitgezet.. 🙂
Dan toch eens proberen van je gsm eens volledig uit te zetten, eventueel batterij uithalen en alles terugsteken en laten opnieuw opstarten.
kan je de sim niet in een ander gsm toestel steken van iemand die je goed kent bv
Dat kan 'k vananvond eens proberen ja 🙂 zal ik is doen dan 🙂
Ik heb het al gevonden... Ik zit blijkbaar toch over mijn limiet... Raar, want normaal krijg je toch een sms als je kort bij je limiet zit, en als je aan je limiet zit..
En vind 't ook raar dat ik plots sinds gisteren meer als 3 gb er door gesjaggerd zou hebben..
Ter info:
Als je een smartphone hebt is er de mogelijkheid datagebruik in het oog te houden
Instellingen > gevensverbruik , hier zie je precies hoeveel welke app heeft verbruikt en kun je een limiet instellen
door de optie mobiele gegevenslimiet instellen aan te vinken.
… Ook kan dit via de MyProximus app.
Elke smartphone kan nauwkeurig het data verbruik bijhouden.
Ook de MyProximus app (te downloaden in zowel Apple Store, als Google Play Store als Windows Store) geeft je die informatie.




Badge
Vertel er dan wel bij dat die apo van Proximus van tijd langer dan 24u achterloopt. Dus daar kan je best niet teveel naar kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Lees ook eens de FAQ in OVER DE APP : daar staan een paar handige tips in voor het geval je verbruik onvolledig of niet wordt weergegeven. Misschien kan het helpen. Normaal zouden de gegevens toch om de 30 min. moeten aangepast worden, maar als dat niet zo is, kunnen die tips misschien helpen. Bij mij werkt ie wel goed, maar ik kijk wel regelmatig of ik de update/de laatste versie heb.
Vertel er dan wel bij dat die apo van Proximus van tijd langer dan 24u achterloopt. Dus daar kan je best niet teveel naar kijken.
Heb ik ook juist gelezen van Heidi van proximus dus zij heeft het verteld :-)
Maar je kan het ook via de instellingen van je toestel zelf zoals reeds aangegeven dus kan je wel zelf uitvissen wat het betrouwbaarste is voor u persoonlijk.

Reageer