4G netwerk gratis voor iedereen ???

  • 24 May 2014
  • 0 reacties
  • 158 Bekeken


Ik heb in December een abonnement genomen met optie 4G netwerk met een meerprijs van 10,00€


Nu voor mijn abonnement start hoor ik op het nieuws dat proximus het 4 g netwerk voor iedereen gratis open zet ,en inderdaad kort daarna ontvang ik een sms van Proximus dat ik dit gratis krijg.


Om een lang verhaal kort te maken nu na een half jaar bijna staat er nog steeds 10,00€ aangerekend op mijn factuur ???


Ik heb al verschillende malen gebeld met de klanten dienst maar blijkbaar wilt dit maar niet lukken om die 10,00€ van mijn factuur te halen, ook al zeggen ze me na elk contact dat het in orde is.


Dus na de zoveelste factuur ben ik het beu en trek ik gewoon zelf die 10,00€ af van mijn factuur , maar wat denk je de volgende factuur komt toe weer met die 10,00 € er op en nog een extra brief met aanmaning dat ik nog een onbetaalde factuur heb van 10,00€ haha man man wat een miserie !


Ik bel dus terug naar de facturatiedienst lichtjes geïrriteerd zeg ik tegen die mevrouw dat het precies niet lukt om die 10,00€ van mijn factuur te krijgen en dat ik al een van in het begin meer met de klanten dienst heb gebeld dan met mijn familie . Zegt die ( na mij een paar keer al te hebben onderbroken in mijn uitleg ) opeens Mijnheer ik wens dit gesprek met u niet langer voort te zetten als u mij op deze toon aanvalt ?


Ik val daar lichtjes met mijn mond open en zeg: mevrouw u hebt mij al verschillende malen zelf niet laten uitspreken en ik heb u op geen enkele manier aangevallen, maar als ik bij u niet terecht kan met mijn klacht over een probleem dat al maanden aansleept waar moet ik dan terecht met mijn problemen ?


Zegt ze ja dan zal ik de opname van het gesprek terug moeten beluisteren ,ik zeg ja doe dat mevrouw.


Dan zegt ze ik heb het in orde gemaakt u zal binnen kort een sms ontvangen met de bevestiging nog een prettige dag klik hoorn in !


Nu krijg ik deze week een brief van Proximus met de mededeling dat uit een analyse van mijn factuur blijkt dat de aangerekende bedragen toch kloppen maar dat ze een commerciële tegemoetkoming toestaan om die 10,00€ niet aan te rekenen en dat ik hier een credit nota van krijg !


Man man man die kunnen blijkbaar niet toegeven dat ze een fout maken blijkbaar ,ik hoop alleen niet dat dit circus zich gaat herhalen bij elke nieuwe factuur waar 10,00 € teveel zal opstaan .


En dan mag een mens al niet geïrriteerd zijn


Ik hoop dat ze inderdaad met al de opgenomen gesprekken ook iets doen om de klantvriendelijkheid wat aan te moedigen bij de operators 😉

0 reacties

Geen reactie

Reageer