Onlangs overgeschakeld van Mobile Vikings naar Proximus. Parkeren via SMS bij MV is nooit een probleem geweest, maar nu ik dit voor de eerste maal wou gebruiken bij Proximus kreeg ik de melding dat dit soort SMS niet toegestaan is. Dan maar app van 4411 gedownload en tot mijn grote verbazing wordt een parkeersessie niet alleen ingedeeld in tijdsblokken, maar moet ik telkens 25 cent betalen voor deze transactie. Wat een diefstal is me dat! SMS'en is gratis, maar om te parkeren moet je het driedubbele gaan betalen omdat Proximus dit via SMS niet toestaat. Waar is de klantenservice in heel dit verhaal naartoe?
Ik hoop ten stelligste dat er hier een work-around bestaat, want dit is echt te zot voor woorden. Iemand die me hier bij kan verder helpen?
Bladzijde 1 / 1
Opgelost: M-Commerce stond blijkbaar niet geactiveerd. Met dank aan de helpdesk voor de snelle en vriendelijke service!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.