Hoi,
ik wisselde vorige weekend mijn SIM voor een nano model (zelfde nummer etc) nu als ik via SMS de parking wil betalen bvb 4411 dan krijg ik "verzenden mislukt, content niet toegestaan".... iemand een idee? (tel is een Samsung galaxy indien dit er kan mee te maken hebben, is nieuw toestel)
Bladzijde 1 / 1
Stuur je ons even je GSM nummer door in een Privé bericht? Dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Ik heb identiek hetzelfde probleem...
Hallo,
Ik wisselde mijn Sim-kaart vorige week eveneens voor een nanoSim-kaart (aanschaf nieuwe Samsung Galaxy A3) en heb dezelfde problemen ondervonden. Verzenden mislukt... en vannacht pas een bericht ontvangen "inhoud niet toegestaan".Hoe kan dit eventueel opgelost worden?
Ik wisselde mijn Sim-kaart vorige week eveneens voor een nanoSim-kaart (aanschaf nieuwe Samsung Galaxy A3) en heb dezelfde problemen ondervonden. Verzenden mislukt... en vannacht pas een bericht ontvangen "inhoud niet toegestaan".Hoe kan dit eventueel opgelost worden?
Betalende sms zullen geblokkeerd zijn. Ligt normaal bij Proximus. Ik denk niet dat je dat kan instellen op een samsung zelf
Correctie : wat googlen toont me dat dit op Samsung kan geblokkeerd worden
http://www.samsung.com/ae/support/skp/FAQ/1010632
Correctie : wat googlen toont me dat dit op Samsung kan geblokkeerd worden
http://www.samsung.com/ae/support/skp/FAQ/1010632
Hallo Frank,
Bedankt voor de tip. Ik probeer dit te vertalen naar de Galaxy A3. Ik weet in elk geval dat er iets aan te doen is.
Hermie.54
Bedankt voor de tip. Ik probeer dit te vertalen naar de Galaxy A3. Ik weet in elk geval dat er iets aan te doen is.
Hermie.54
Goede middag,
Hier hetzelfde probleem met mijn Nexus5.
Waar kan ik deze instellingen aanpassen?
Hier hetzelfde probleem met mijn Nexus5.
Waar kan ik deze instellingen aanpassen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.