4 maanden wachten om een tariefwijziging door te voeren en nog steeds geen resultaat

  • 26 October 2011
  • 4 reacties
  • 3460 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Ik ben zelfstandig in bij-beroep. De zaken gaan goed en ik wil overstappen naar een vennootschap. Komt daar nog bij dat ik verhuis.

24 juni contact opgenomen met een Proximus / Belgacom verdeler om de situatie uit te leggen. Het Belgacom gebeuren (telefoon, internet en tv) moet overgezet worden van de eenmanszaak naar mijn ouders (adres blijft gelijk, enkel de naam veranderd).

Plus graag een check-up van mijn GSM, eens zien of ik goedkoper kan bellen. Het is zo dat de gsm's van mijn ouders ook op de zaak staan maar dat willen ze nu niet meer. Ze willen Pay en Go worden.

Komt er bij dat mijn Proximus overgezet moet worden van de eenmanszaak naar de vennootschap ...

Onlangs een mail gekregen, als trouwe Proximus klant kan ik gratis een smartphone bekomen.


Nu meer dan vier maanden later, nog steeds niets veranderd, tientallen mails, telefoons en papieren later weet ik nog steeds niet hoever ik sta. Wel weet ik dat ik al een probleem heb, de facturatie komt nog steeds toe op de eenmanszaak terwijl ik die eigenlijk wil stop zetten.



Heb al veel zin om de hele actie af te blazen



Kan er mij iemand helpen


Een zeer geduldig Proximus klant (maar hoelang nog).

4 reacties

Badge
beste

best neemt u contact met een Belgacom-Center in uw regio - dit kan ook op afspraak, zie www.belgacom.be uw dichtsbijzijnde verkooppunt

muisje
Beste JDG,

Muisje heeft gelijk, hier kunnen ook meteen de juiste formulieren mbt de overname ingevuld worden.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Probleem is, ik heb die papieren reeds allemaal eens ingevuld en nog steeds geen resultaat.

Als ik dan morgen naar een belgacom center ga, dan zal het allemaal dubbel lopen zeker ...
Badge
Wees gerust, een overname en of tariefaanpassing kan niet dubbel in uitvoering genomen worden. . Ga best naar een origineel Belgacom-Center en niet naar een dealer.

muisje

Reageer