4 G Netwerk activeren

  • 26 January 2014
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken


Bezit een Sony Xperia Z1, kan het 4 G netwerk aan. Ik heb een Smart 20 + Internet on GSM 1 Gb (maandelijks abonnement)


Met dit toestel wil ik op het internet surfen, ik zie dat ik enkel 'Edge' heb. Hoe kan ik nu in hemelsnaam mijn abonnement veranderen om te kunnen genieten van het 4 G Netwerk, ik woon in Drongen bij Gent. He toestel gebruik ik voornamelijk om te surfen, maar met Edge gaat dat zo, zo, zo, langzaam traag.........


Ik zie door het bos de bomen niet meer om 'on-line' het 4 G netwerk te kunnen activeren, voor zover dit mogelijk zou kunnen zijn.


Is er iemand die me kan helpen?


Dank bij voorbaat.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1


De 4G-optie kost voor U (Smart+20) 10€ per maand als optie. Vlgs mij krijg je dan ook 1GB extra volume.



Kijk hier http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/internet/mijn-internet-goedkoop-optimaliseren/4g-optie.html?tabnav=1" target="_blankier




Reputatie 7
Badge +1


Dat kan op de link die ik hierboven opgaf.

Badge +1
Beste
Sinds de laatste update van goolgle chrome op android kan je iets aanzetten dat je webpagina's gecomprimeerd worden. Doordat je pagina's minder groot zijn gaat het downloaden ook sneller. En ik moet zeggen je merkt echt wel het verschil als je op edge zit.
De werkwijze om dit aan te zetten:
Open google chrome op je android smartphone
Ga vervolgens naar instellingen (dit kan je doen door op de drie vierkantjes te drukken die rechtsboven staan en vervolgens op instellingen te drukken).
Ga vervolgens naar bandbreedtebeheer.
Ga dan naar gegevensverbruik beperken.
Zet dan de schakelaar rechtsboven op aan.
Voila nu zou het surfen wat sneller moeten zijn ( ik mer dit vooral op edge)
Je zal ook meer kunnen surfen want je datavolume raakt minder snel op.
Mvg
Kan u mij uw gsmnummer doorsturen aub, dan kijk ik het even na voor u. Mvg Eva
Voor 4G te kunnen gebruiken, moet u een toestel hebben dat op 4G kan gaan. En ook moet dit actief staan. Ik kan het nakijken voor u als u uw gsmnummer doorstuurd. Maar sowieso is het noodzakelijk om ook een toestel te hebben dat op 4G kan. Dan zal dit zeker en vast ook moeten lukken in steden, waar er 4G bereik is. Mvg Eva
Bij deze zou u op 4G kunnen. Het stond niet actief in ons systeem, daarom kon u hier ook geen gebruik van maken. U hoeft enkel nog uw toestel uit te schakelen en dan zou het moeten werken. Mvg Eva

Reageer