Laat mij het probleem beschrijven. 16 december 2010 heb ik mij een abonnement op Scarlet Internet genomen. Enkele dagen later kreeg ik een SMS dat op 7 januari 2011 een installateur zou langskomen om de lijn te "controleren/activeren" tussen 08u00 en 17u00. Dat leek mij al vrij lang wachten, maar daar had ik vrede mee genomen.
1) Op 7 januari is er nooit iemand aan de deur geweest en is er zelfs niet gemeld geweest dat er niemand zou komen opdagen. Na een telefoontje met Scarlet (op zat 8 januari) zouden zij dit doorgeven aan Belgacom.
2) Maandag 10 januari kreeg ik een half uur op voorhand telefoon van een installateur dat hij langs zou komen. Zo gezegd zo gedaan, maar omdat ik dit niet op voorhand wist, was ik veel te laat dit te melden bij de conciërge (die de sleutel van de ruimte heeft waar de installateur moet zijn) en was die niet aanwezig. Deze installateur zou dinsdag 11 januari "in de loop van de dag" terug komen. Ik ga dit melden bij de conciërge en deze persoon zou dinsdag de hele dag aanwezig zijn.
3) Dinsdag 11 januari krijg ik telefoon van die installateur dat hij niet in de buurt is en dat hij iemand anders zal sturen. Van die persoon krijg 's avonds om 19u telefoon dat hij pas morgen (woensdag 12 januari) tussen 11 en 14u kan komen. Ik ga opnieuw naar de conciërge en zeg dat het pas morgen zal doorgaan. Dit kwam niet goed uit voor de conciërge, maar we zijn er toch uitgeraakt.
4) Vandaag is weer niemand komen opdagen. Ik heb net weer gebeld met de klantendienst van Scarlet en zij kunnen niet anders dan dit door te geven aan Belgacom. Vandaag ga ik geen nieuwe afspraak meer kunnen maken, laat ons hopen morgen, maar wie weet hoe lang ik dan weer moet wachten.
Ik vraag me af wat hieraan gedaan zal worden. Elke dag van afspraak ben ik verplicht de hele dag thuis te zitten en wachten en uiteindelijk alweer teleurgesteld te worden omdat er niemand aan de deur staat.
Bij Scarlet helpen ze me altijd zo goed mogelijk verder, maar daar ben ik niet veel mee, het is Belgacom die me hier constant in de koude laat staan. Ik zit al bijna een maand zonder internet (bij dxadsl was dit op minder dan 10 dagen in orde 2 jaar geleden), voor betalingen toen doen of emails te lezen moet ik altijd naar mijn ouders. Niet te vergeten het GSM factuur dat ik zal ontvangen omdat ik al zoveel naar Scarlet (vaste lijn) gebeld heb.
Dit is zeker geen verwijt naar Scarlet, maar wel Belgacom (ondanks Scarlet van Belgacom is). Klanten zo in de koude laten staan, ondanks we hier in België toch meer als genoeg betalen voor hun diensten.
Alvast bedankt om dit door te nemen en ik hoop via deze weg sneller tot een oplossing te komen.
Frederik VDP
Scarlet klantennr: S1960738
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.