3G vraag

  • 18 April 2012
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Heb een praktische vraag;

Ik heb

- Belgacom Internet Overal Maxi (was voorheen Favorite)

- Mobile Internet Free Weekend (die usb stick weet je wel, die ik nooit gebruik, een beetje te traag)

en ook

- Belgacom Mobile Comfort 15 ( met gewoon gsm/sms doe geen surfen, want mijn gsm kan dit niet aan)


Wat is de eenvoudigste aanbieding bij Belgacom voortaan met GSM (eventueel uit de aanbieding van Belgacom punten lijst)
met 3G te kunnen surfen/bellen/smssen? Als op een of andere manier die Internet Free weekend stick moet laten vallen,
geen probleem ik gebruik die toch niet. Ik begrijp dat er nieuwe GSM aan te pas komt, maar moet ik enkel mijn oude
SIM kaart versteken naar een smartphone, of komt er ook nieuwe SIM kaart (met GSM nummer?) aan te pas?

met vriendelijke groet.

1 reactie

Hier kan je wat info vinden op de bgc site : http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page


waar o.a staat (en nog meer):

Wat gebeurt er met mijn Mobile Internet-abonnement?


  1. U hebt Mobile Internet Free Weekend?
    • Ofwel wisselt u dit tariefplan in voor de nieuwe Mobile Internet-formule waarmee u ook gratis surft tijdens de week. U kunt uw huidige simkaart behouden. Bovendien kunt u een extra simkaart bekomen om ook met uw gsm van deze bundel te genieten, zonder extra kost.
    • Ofwel behoudt u uw huidige Mobile Internet Free Weekend op uw huidige simkaart, maar dan geniet u niet van de nieuwe Mobile Internet-formule.

[/list] groetjes, Elsa

Reageer