3G internet inbegrepen in Internet Favorite?

  • 17 July 2012
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb nog een oud Internet Favorite abonnement die sinds april Belgacom Internet Overal Maxi heet, in pack met GSM abonnement, TV etc..

Ik heb niets gedaan daarmee, met inbegrip van de oude voordelen (10 euro boeket, 3 x veranderen/jaar, 1 cummuleerbaar film/maand, 50 fotos/2 maand).

Mijn vraag is nu of in dit pack abonnement ook een hoeveelheid 3G internet data zit die ik zou kunnen gebruiken mocht

ik een 3G smartphone aanschaffen?

In de mail daaromtrent wordt iets verteld dat 250MB/maand 3G internet mogelijk wordt indien

mijn gsm abonnement gecombineerd wordt in 1 van een nieuw en 'voordelig' packs, maar dan verspeel ik wel wat voordelen.

Ongetwijfeld weet sinjoor hier het antwoord op.

Heb gerucht opgevangen dat TVOveral vanaf september beperkt zou worden of betaalbaar. Mocht dit bewaarheid worden, weet

iemand of TVOveral in het oud Internet Maxi pack beschikbaar blijft.


1 reactie

Of je nu een oud of nieuw pack hebt, het maakt niet uit, je kan het 3G overal voordeel koppelen aan jou gsm als die deel uitmaakt van uw pack met vast internet.

Wel krijg je meer 3G volume in een nieuw pack, maar dat is dan wel niet combineerbaar met tv favorite (mocht je blijkbaar hebt)

over tv overal in de toekomst moeten we nog niet gaan speculeren, mijn glazen bol is kapot

Mvg

Reageer