Geachte,
we gaan binnenkort verhuizen en we willen graag 3 computers en 2tv's aansluiten, kan dit ?
alvast bedankt 😉
Bladzijde 1 / 1
Je kan altijd zoveel computers aansluiten als je wilt, dat is geen enkel probleem.
Of een tweede tv mogelijk is hangt af van de technische capaciteit van uw lijn. Als u uw login post of uw persoonlijke gegevens in een privébericht naar Eva stuurt, zal Eva u hiermee kunnen helpen.
Of een tweede tv mogelijk is hangt af van de technische capaciteit van uw lijn. Als u uw login post of uw persoonlijke gegevens in een privébericht naar Eva stuurt, zal Eva u hiermee kunnen helpen.
mijn login: kolesnik
en ja ik heb al gehoord dat je 4 computers kan aansluiten op je modem maar dan zijn je lijnen voor tv weg voor die internet
hoe kan ik dan 3 computers aansluiten en daarbij nog eens 2 tv's aansluiten, kun je het even uitleggen?
alvast bedankt, wouter1984 😉
en ja ik heb al gehoord dat je 4 computers kan aansluiten op je modem maar dan zijn je lijnen voor tv weg voor die internet
hoe kan ik dan 3 computers aansluiten en daarbij nog eens 2 tv's aansluiten, kun je het even uitleggen?
alvast bedankt, wouter1984 😉
Je kan een switch aansluiten op 1 vd netwerkpoorten op je BBOX. Dit is als het ware een 'verdeeldoos' voor een netwerk.
een switch haal je al in huis vanaf enkele tientallen euro's.
PS: je login die gevraagd wordt is degene in het formaat ab123456. (skynet logon)
een switch haal je al in huis vanaf enkele tientallen euro's.
PS: je login die gevraagd wordt is degene in het formaat ab123456. (skynet logon)
via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je ook zien hoeveel tv's je zal kunnen aansluiten, en je kan daar ook een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn op jouw nieuw adres, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden
mvg
mvg
Beste https:///people/1e6924c30f,
Kan u via privé-bericht uw huidig telefoonnr en uw nieuw adres even doorsturen?
Via de link die xenne geplaatst heeft, kan u ook een meting doen voor uw nieuw adres.
Daar kan u zien hoeveel tv's u zou kunnen aansluiten.
3 computers is geen probleem.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw huidig telefoonnr en uw nieuw adres even doorsturen?
Via de link die xenne geplaatst heeft, kan u ook een meting doen voor uw nieuw adres.
Daar kan u zien hoeveel tv's u zou kunnen aansluiten.
3 computers is geen probleem.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.