+32 2 235 40 00 oproep?

  • 25 July 2017
  • 0 reacties
  • 4833 Bekeken

Ik kan al weken niet inloggen in mijn Proximus account, dus kan ik o.a. de te betalen factuur voor deze maand niet nazien.
Over 3 weken oproep gedaan, vandaag terug gebeld ... 25 minuten van het kastje naar de muur....Geen reactie. Ik mail dus....
Na een verzonden klacht via mail vandaag Di 25 juli om 16:47 kreeg ik een telefoon van bovenvermeld nummer op 16:51 voor 5 sec ZONDER ANTWOORD op mijn beleefde hallo met Jules. Klik,uit.
Onverantwoord,onbeschoft, frustreerend!
Wie belde mij op deze onbeschaamde manier? Ge denkt onmiddellijk aan van alles: dieven,oplichters Met wat surfen op het net kwam ik ....inderdaad bij Proximus terecht!
Denk ik toch...Heb zelf nu nog mijn twijfels, zo respectloos!

0 reacties

Geen reactie

Reageer