30 dagen opname speelt niet af

  • 27 March 2011
  • 8 reacties
  • 2213 Bekeken

Beste forumleden

Omdat ik af en toe twee programma's tegelijk moet opnemen, wordt één programma slechts voor 30 dagen bewaard. In het begin werkte dit goed, maar als ik die programma's nu wil bekijken, krijg ik de melding "even geduld.." dan wordt het zwart en verder gebeurt er niets meer. Alles blijft zwart en het programma speelt niet af.

Ik heb die bij de nieuwe interface én had dit ook bij de oude.

Kent er iemand een oplossing? De decoder werd al gereset.

8 reacties

Beste Josske,


Zou u mij uw abonnementsnummer of login kunnen doorsturen.Aan de hand van deze kan ik uw lijn nakijken en indien nodig uw decoder herassigneren. Mogelijk lost dit het probleem op.
Mvg,


Eva van Belgacom
Goedemiddag,

ook bij ons valt dit regelmatig voor. Ook als wij bijvoorbeeld 'het journaal' willen opvragen met ooit gemist, krijgen wij het 'even geduld' scherm en kunnen we het gevraagde niet bekijken.

Ook films die we al langer opgenomen hebben, kunnen we niet bekijken wegens het 'even geduld' scherm.
Kan u hier ook in tussenkomen aub?


Mvg,

Inge 1984
Hier ook heel regelmatig dat nPVR opnames niet afgespeeld kunnen worden.

Soms staat er de boodschap even geduld en dan gebeurt er niets. Andere keren begint de opname terug helemaal van in het begin te spelen terwijl je de vorige dag al de helft gezien hebt. Als je dan wilt doorspoelen tot waar je was gebleven kan je max. op 4x doorspoelen en dan mag je er zeker van zijn dat de boel niet werkt.

Zijn er nog aanpassingen voorzien aan dit systeem?
heb reeds 3 maal een probleem gehad meer bepaald de onderstaande, laatste weken loopt het wél goed (neem sinds nieuwe menu helaas wel minder op via nPVR aangezien hij standaard eerste opname op harde schijf doet)

op 24/12 had ik iets laten opnemen via NPVR, bij opnames stond het correct (een opname van 1h30min), maar bij het bekijken bleek maar 30min opgenomen te zijn

in februari neem ik iets op van zender VT4, in de opnamelijst staat het correct programma met de correcte opnametijd. als ik het wil afspelen krijg ik de onderstaande boodschap op mijn scherm



een andere keer neem ik een programma op van Eén. in de opnamelijst staat het correct programma met de correcte opnametijd. als ik het wil afspelen blijkt de opname echter begonnen na afloop van het programma dat ik wou zien

mvg
Sorry voor de late reactie. Het is dus nog steeds niet opgelost.

Mijn gebruikersnaam= fa373618 @ SKYNET
Beste josske,

Ik laat dit bekijken. Zodra ik nieuws heb, laat ik iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Reputatie 2
Badge
Ook ik (fa089707) heb regelmatig dat gelukte HD-opnames in het systeem 30 dagen, niet meer kunnen (her)bekeken worden. Volgens de technische dient zou dit een bug zijn in de nieuwe interface. Bij niet HD-opnames zijn er bij mij geen problemen. Voorlopig ben ik dan maar gestopt met HD-opnames om verdere problemen te vermijden. Graag reactie van Eva...
Hallo Eva,

hier thuis heb ik ook hetzelfde probleem kan u mij ook helpen?

Mijn gebruikersnaam= fb409257

Met vriendelijke groeten,

Frans

Reageer