30 dagen bewaren

  • 14 January 2012
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

Vraagje: kan ik '30 dagen bewaren van opnames' als standaard instellen? Kweste van nog te kunnen zappen tijdens opnames. Of sla ik de bal hier mis?

5 reacties

Badge +1
Ik denk niet dat dit kan. Je kan ook niet alle zenders opnemen op 30 dagen. Dit is namelijk omdat 30 dagen opnames npvr opnames zijn. Dit wil zeggen dat deze opnames nie opgenomen zijn op je harde schijf maar deze staan op een server van belgacom. Een vraagje: je kan toch altijd zappen tijdens opnames? Tenzij je 2 opnames tergelijk opneemt op harde schijf. Of heb je nog ADSL? Indien je nog ADSL hebt zou je beter overstappen naar VDSL. Ik denk dat dit voorlopig nog gratis is. Hier kun je testen of VDSL bij jou al beschikbaar is. Indien er daar staat dat HD beschikbaar is dan kan je VDSL laten activeren. Ga hiervoor naar je verkooppunt en vraag er naar.

mvg
migratie naar vdsl2 is zeker nog gratis tot einde januari.

Dus ga maar vlug eens checken of VDSL2 mogelijk is bij u zoals swimmer hierboven uitlegt
=> http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page

Laat het resultaat eens weten van de webcheck.
wat je evt kan doen is alles online op afstand opnemen via de tv gids, al deze opnamen worden immers op server gedaan en blijven 30 dagen beschikbaar. je kan wel niet alle zenders opnemen op het netwerk, dit beperkt zich momenteel tot onderstaande zenders:

  • Nederlandstalige zenders: één - Ketnet/Canvas - vtm - VT4 - VijfTV - 2BE - Vitaya - één HD - Ketnet/Canvas HD - VTM HD - Cartoon Network NL - één + - Ketnet/Canvas +
  • Franstalige zenders: La Une HD - La Deux HD - RTL-TVI HD - TF1 HD - France 2 HD - La Une - La Deux - RTL-TVI - Club RTL - Plug RTL - TF1 - France 2 - France 3 - AB3 - Cartoon Network FR
mvg
Bedankt voor jullie reacties - ik heb wel degelijk VDSL2. Ik wist ook niet dat 30 dagen bewaren beperkt is tot een aantal zenders.
Op welk vdsl2 profiel zit je dan omdat je niet kan zappen bij een PVR opname ?

Als je naar je webinterface surft http://192.168.1.1 wat staat er dan voror:

Downstream Line rate: ?

Upstream Line rate: ?

waarschijnlijk heb je een 12Mbps/1Mbps profiel ?


Mvg

Reageer