verschillende toestellen geprobeerd EN verschillende NIEUWE kaarten gekregen (in de winkel waar ze blijkbaar even dom zijn als de rest)
gaan jullie hier nog eens wat moeite voor doen of moet ik op en af blijven crossen om jullie geld te betalen???
ik vind het niet kunnen dat ik na een week nog altijd geen netwerk heb en ik ontiegelijk keer naar jullie winkels lig te lopen! jullie mogen nog 1x zeggen dat het aan jullie kant werkt maar dan mogen jullie het contract ergens steken waar de zon niet schijnt!
dit is werkelijk de slechtste service die ik ooit heb gehad! al de hele week de zelfde stomme nutteloze uitleg!
Bladzijde 1 / 1
dus toch nog maar eens naar de winkel...
2 kaarten, ander toestel... en nog krijgen ze het niet aan de praat 😑
2 kaarten, ander toestel... en nog krijgen ze het niet aan de praat 😑
Is het een import van een andere provider? M.a.w. een overname?
Kijk dan eens op 1299.be op welke provider je effectief met je nummer zit.
Kijk dan eens op 1299.be op welke provider je effectief met je nummer zit.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.