Vraag

3 maand Netflix

  • 13 February 2017
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Ik ben vorige maand overgestapt naar Tuttimus. Men heeft mij toen gezegd dat ik binnen de 10 werkdagen een code ging ontvangen voor 3 maand gratis Netflix. Tot op heden nog niks ontvangen. Zijn dit verkoopstrucen? Zolang de klant er niet over begint sturen we niks op. Heb al lang het gevoel dat trouwe klanten in de steek worden gelaten. Ze betalen toch elke maand hun rekening.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik ben vorige maand overgestapt naar Tuttimus. Men heeft mij toen gezegd dat ik binnen de 10 werkdagen een code ging ontvangen voor 3 maand gratis Netflix. Tot op heden nog niks ontvangen. Zijn dit verkoopstrucen? Zolang de klant er niet over begint sturen we niks op. Heb al lang het gevoel dat trouwe klanten in de steek worden gelaten. Ze betalen toch elke maand hun rekening.

Meerdere klanten hebben dit probleem gehad. Gewoon even 0800-22800 bellen en dan komt dit zeker goed. En ja trouwe klanten worden in de steek gelaten.
Reputatie 7
Badge +3
oei Christophe, nee hoor, veel klanten hebben hun code ontvangen.

Ik kan nakijken wat er met je code gebeurd is;

hier zie ik geen klantgegevens. kan je die via een privébericht doorsturen aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 6
Badge +1
Hier geen probleem gehad, vandaag vervalt mijn gratis drie maand, toch fijn drie maand gratis gekeken.
Reputatie 7
Badge +3
joehoe ! fijn dat er geen probleem geweest is... bedankt voor feedback : goed nieuws lezen we zeker graag 🙂
oei Christophe, nee hoor, veel klanten hebben hun code ontvangen.

Ik kan nakijken wat er met je code gebeurd is;

hier zie ik geen klantgegevens. kan je die via een privébericht doorsturen aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

vriendelijke groeten,

Tina


Heb jij mijn privé bericht ontvangen?
Reputatie 7
Badge +3
Ja, ontvangen en net beantwoord :-)

groetjes

Tina

Reageer