Beste,
Onlangs werden wij klant met een Familus Pack, waarbij 3 maand gratis Netflix zou inbegrepen zijn.
Aangezien ik hier verder niets meer had van gehoord na onze aansluiting, belde ik zonet de klantendienst. Bij de klantendienst zeiden ze dat ik zelf via MyProximus de code moet aanvragen, maar die optie zie ik nergens als ik inlog. Weinig zin om nog eens terug te bellen en weer een kwartier naar een wachtmuziekje te luisteren, dus hopelijk kan iemand mij helpen via dit forum.
Mvg,
Vicky
Bladzijde 1 / 1
Probeer anders eens door ze u te laten opbellen
Hallo Vicky!
Als u mij via een privébericht uw klantennummer kan doorgeven zal ik het nodige voor u nakijken.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Als u mij via een privébericht uw klantennummer kan doorgeven zal ik het nodige voor u nakijken.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.