3 jaar dubbel gefactureerd

  • 7 January 2011
  • 2 reacties
  • 1856 Bekeken

beste


Via mijn werkgever heb ik Belgacom internet. Dit al ongeveer 3 jaar (moet van oktober 2007 zijn ongeveer).

Sinds maart dit jaar, heb ik geen telefoonnummer meer, enkel internet, maar kreeg wel nog steeds de facturen. Dit probleem is opgelost.

Maar blijkbaar mocht Belgacom de 10 euro telefoonkosten/maand voordien ook niet aanrekenen, aangezien deze al verrekend werd aan mijn werkgever.

Resultaat: sinds 2007 heb ik 10 euro per maand aan belgacom betaald voor mijn telefoonlijn, en sinds 2007 betaald mijn werkgever 10 euro per maand aan Belgacom, voor dezelfde telefoonlijn.

Ik had graag gehad dat jullie AL de facturen doorsturen (per post of mail) sinds mijn contract begonnen is in 2007.

Kan ik deze facturen terugvinden via e-services?

Hier kan ik niet meer op inloggen, aangezien ik noch mijn gebruikersnaam, noch mijn paswoord herinner. Facturen van Belgacom heb ik ook niet meer. Mijn emailadres bestaat zogezegd niet, en als ik het via mijn klantennummer doe, vragen ze een activeringscode op de laatste factuur. Maar aangezien ik geen factuur heb liggen, kan ik dit dus niet invullen.

Welke gegevens hebt u nodig om dit te doen? Of ga ik best rechtstreeks naar een Belgacom winkel?


Alvast heel erg bedankt!


vriendelijke groeten


Tim


2 reacties

Badge
Beste Tim

Een telefoonlijn valt niet onder het stelsel van derde betaler of split billing. Wel kan Uw werkgever uw internet en uw telefoonlijn betalen maar dan dient het volledige abonnement op zijn naam te staan. Door wie de werkgever het laat gebruiken beslist hij zelf. Om een volledige uitleg schrijf je best aan Belgacom klantendienst K.Albert 2 laan 27 1030 Brussel.

groeten-muisje
Kan je dit niet via je werkgever regelen? Normaal hebben zij toch een account toegewezen bij Belgacom die alle zaken ivm telecom afhandelt? Ik zou het proberen om het via die weg te doen. In een Belgacom-winkel mogen ze niet altijd info geven ivm corporate lines (telefoonlijnen voor bedrijven).

Doorgaans is het iemand van bij jullie op de personeelsdienst of afdeling ICT die de cont(r)acten met providers zullen onderhouden.

10 EUR voor een telefoonlijn lijkt me echter niet zo veel, tenzij het een discovery lijn zou zijn. (normaal kost een telefoonlijn iets van een 18,50 EUR.

Reageer