Zaterdag is het eindelijk gelukt, na 2 dagen verlof te verprutsen aan het bellen naar de Proximus klantendienst, om in te liggen bij Wanagogo op tablet en smartphone. Er bleek een probleem te zijn met de Proximus tv app dat enkel door specialist kon opgelost worden. Vol goede moed begonnen we te downloaden aangezien we maandag op reis vertrokken. Tot deze middag konden we alle gedownloade content bekijken, en toen was het mooie liedje wéér uit: we blijken geen abonnee te zijn v een wanagogo pass en inloggen bij myproximus tv lukt ook weer niet. Groot verdriet bij de kinderen s avonds nu we hun boeken niet kunnen voorlezen... merci Proximus.... ?
Bladzijde 1 / 2
Ik heb even nagekeken en zie inderdaad dat er iets mis is aan onze kant, ik heb hiervoor de betrokken diest gecontacteerd, van zodra het in orde is laat ik je hier iets weten.
Nog nieuws aub?
Dag RafenEls,
Het zou opgelost moeten zijn, kan je nog eens proberen?
Groeten,
Kim
Het zou opgelost moeten zijn, kan je nog eens proberen?
Groeten,
Kim
Hallo Kim
We kunnen terug inloggen op Proximus tv app maar wanagogo werkt nog steeds niet
We kunnen terug inloggen op Proximus tv app maar wanagogo werkt nog steeds niet
Voor wanagogo kan het tot 24u duren vooraleer dit terug in orde is, wacht nog even af tot morgen en laat me dan weten of het gelukt is of niet. Indien niet, laat me dan ook de foutmelding weten die je krijgt.
Helaas nog steeds niks. Meestal krijg ik de melding dat "het lijkt alsof ik geen abonnee van wanagogo etc etc ben" ofwel dat er geen beschikbare producten in mijn regio zijn. Zowel op smartphone als op tablet krijg ik telkens 1 v deze meldingen.
Straks is er een halve maand gepasseerd en jullie systemen haperen nog steeds langs alle kanten... ons geduld raakt stilaan op. Al van voor de installatie loopt het ene na het andere mis. Onbegrijpelijk.
Straks is er een halve maand gepasseerd en jullie systemen haperen nog steeds langs alle kanten... ons geduld raakt stilaan op. Al van voor de installatie loopt het ene na het andere mis. Onbegrijpelijk.
Lukt wanangogo wel via de decoder of lukt het daar ook niet? En welke foutmelding krijg je precies? Ik vrees dat we hier voor contact gaan moeten opnemen met Studio 100.
Kan je ons de volgende info bezorgen?
Merk en model van het toestel
Snelheid verbinding(wifi of mobiel internet)
Tijdstip van het probleem
Fout melding die je krijgt als je wil inloggen.
Kan je ons de volgende info bezorgen?
Merk en model van het toestel
Snelheid verbinding(wifi of mobiel internet)
Tijdstip van het probleem
Fout melding die je krijgt als je wil inloggen.
Beste
Ik kan hier ten vroegste morgenavond op antwoorden aangezien wij op reis zijn.
En met alle respect, maar hopelijk kan dit daarna dan snel afgehandeld worden, we hebben al genoeg van onze kostbare verlof/tijd verspeeld aan met jullie aan de lijn te hangen en te wachten op een oplossing.
Ik kan hier ten vroegste morgenavond op antwoorden aangezien wij op reis zijn.
En met alle respect, maar hopelijk kan dit daarna dan snel afgehandeld worden, we hebben al genoeg van onze kostbare verlof/tijd verspeeld aan met jullie aan de lijn te hangen en te wachten op een oplossing.
Intussen zijn we weer thuis en stellen we vast dat we via de decoder óók niks meer kunnen bekijken van Wanagogo. We kunnen de menu's zien en een submenu kiezen, om dan steevast te eindigen met de boodschap dat er "geen items" zijn.
Trouwens, tv-programma's die we via de Proximus TV app geprogrammeerd hadden op afstand om te nemen, werden blijkbaar ook niet opgenomen.
Decoder beneden (we hebben er nl. boven ook eentje):
Technicolor IPV5001-BGCPRD
TV DECODEUR V5 COMPACT full ins
Ref 16020129
Smartphone: Zowel via mobiel internet (4G) als wifi geven dezelfde foutmelding: "Het lijkt er op dat u geen abonnee van Wanagogo bent. Je kan gewoon een kijkje nemen maar om te kunnen genieten van het hele aanbod van Wanagogo moet je een abonnement aangaan."
Wanneer we via de Proximus TV app op smartphone 'Wanagogo' selecteren, kunnen we een keuze maken uit de verschillende figuren maar ook hier is er verder geen content beschikbaar.
Op de tablet krijgen we dezelfde foutmelding; deze werkt echter enkel of wifi.
Wij hopen dan ook dat bij ontvangst van de eerste factuur er rekening mee gehouden wordt dat uw diensten niet naar behoren werken/volledig beschikbaar zijn en verwachten dan ook een degelijke tegemoetkoming hiervoor. Wij rekenen er op dat tegen eind deze week alle diensten/pakketten volledig operationeel zijn. Zoniet, zullen wij het contract met Proximus beëindigen en overstappen naar een andere aanbieder.
Trouwens, tv-programma's die we via de Proximus TV app geprogrammeerd hadden op afstand om te nemen, werden blijkbaar ook niet opgenomen.
Decoder beneden (we hebben er nl. boven ook eentje):
Technicolor IPV5001-BGCPRD
TV DECODEUR V5 COMPACT full ins
Ref 16020129
Smartphone: Zowel via mobiel internet (4G) als wifi geven dezelfde foutmelding: "Het lijkt er op dat u geen abonnee van Wanagogo bent. Je kan gewoon een kijkje nemen maar om te kunnen genieten van het hele aanbod van Wanagogo moet je een abonnement aangaan."
Wanneer we via de Proximus TV app op smartphone 'Wanagogo' selecteren, kunnen we een keuze maken uit de verschillende figuren maar ook hier is er verder geen content beschikbaar.
Op de tablet krijgen we dezelfde foutmelding; deze werkt echter enkel of wifi.
Wij hopen dan ook dat bij ontvangst van de eerste factuur er rekening mee gehouden wordt dat uw diensten niet naar behoren werken/volledig beschikbaar zijn en verwachten dan ook een degelijke tegemoetkoming hiervoor. Wij rekenen er op dat tegen eind deze week alle diensten/pakketten volledig operationeel zijn. Zoniet, zullen wij het contract met Proximus beëindigen en overstappen naar een andere aanbieder.
Had je de decoder helemaal uitgezet of was deze in standby? Want opnames inplannen van op afstand lukt alleen indien de decoder instandby staat of aan is. Voor het wanagogo probleem ga ik ons TV team het eerst is laten na kijken daar het actief staat langs onze kant en het zeker via de TV zou moeten lukken.
Ik stuur het ook eens door naar wanagogo daar langs onze kant je abbonnement actief staat om te kijken of zei alles goed hebben geactiveerd.
Groeten,Robrecht
Ik stuur het ook eens door naar wanagogo daar langs onze kant je abbonnement actief staat om te kijken of zei alles goed hebben geactiveerd.
Groeten,Robrecht
Hallo RobrechtB,
je zegt :Want opnames inplannen van op afstand lukt alleen indien de decoder in standby staat of aan is.
Je zou nochtans denken dat nPVR opnames kunnen opgenomen worden op de server, zonder dat de decoder moet in standby staan? Is daar dan een specifieke reden voor?
je zegt :Want opnames inplannen van op afstand lukt alleen indien de decoder in standby staat of aan is.
Je zou nochtans denken dat nPVR opnames kunnen opgenomen worden op de server, zonder dat de decoder moet in standby staan? Is daar dan een specifieke reden voor?
Raf, op welk telefoonnummer heb je de decoder geregisteerd ? Als wij op je lijn meten zien wij geen decoder aangesloten staan. Kan je de decoder eens herstarten ? en kijken in de menu welk telefoonnummer er in staat ? menu -> Instellingen -> Mijn account en kijken welk lijnnummer je daar hebt staan
Beste,
Proximus-lijnnr is 035758941
Proximus-lijnnr is 035758941
Nu zie ik hem er wel tussen staan. Heb je daarnet de decoder eens herstart ? Kan je nog eens kijken wat je krijgt bij wanagogo ?
Beste,
Ik heb decoder niet herstart maar bij opzetten van televisie vroeg men naar de taalkeuze en daaropvolgend naar de proximus lijnnr. Raar want gisteren hebben we nog gewoon televisie gekeken...
We kunnen op tv momenteel wanagogo raadplegen, meer bepaald we zien al meer dan voorheen en kunnen keuzes maken tem laatste stap. Echter bij het opladen van bepaalde reeks (geprobeerd met K3/Plop/Bumba) horen we op achtergrond wel krakende geluiden van die serie maar het beeld blijft op de tv-post staan met daarover groene/blauwe vlekken dus kortom geen beeld te zien van de gekozen serie.
GSM/tablet kan ik momenteel niet checken.
Ik heb decoder niet herstart maar bij opzetten van televisie vroeg men naar de taalkeuze en daaropvolgend naar de proximus lijnnr. Raar want gisteren hebben we nog gewoon televisie gekeken...
We kunnen op tv momenteel wanagogo raadplegen, meer bepaald we zien al meer dan voorheen en kunnen keuzes maken tem laatste stap. Echter bij het opladen van bepaalde reeks (geprobeerd met K3/Plop/Bumba) horen we op achtergrond wel krakende geluiden van die serie maar het beeld blijft op de tv-post staan met daarover groene/blauwe vlekken dus kortom geen beeld te zien van de gekozen serie.
GSM/tablet kan ik momenteel niet checken.
Kan je eens een reset van de decoder uitvoeren ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ondertussen gebeurd en dit lijkt te lukken, Ook op pc is het ok.
Tablet en gsm van vriendin kan ik niet checken op dit ogenblik. Later meer hierover.
Mvg
Raf
Tablet en gsm van vriendin kan ik niet checken op dit ogenblik. Later meer hierover.
Mvg
Raf
Dat is al goed nieuws we wachten op je bericht of het lukt via de tablet en gsm
Ondertussen gecheckt en op tablet en gsm lukt wanagogo nog steeds niet. Hier krijgen we nog steeds melding dat we geen abonnee zijn en dus beperkte toegang hebben.
Dezelfde situatie als net na installatie dus...
Dezelfde situatie als net na installatie dus...
Ok hier wachten wij op antwoord van wanagogo/studio 100 om te horen wat er mis is. Daar langs onze kant alles actief staat zal er bij hen iets niet goed zijn doorgelopen.
Hebben jullie ondertussen al feedback gekregen? Wij stellen nl. nog steeds dezelfde problemen vast. Het ziet er naar uit dat jullie dit niet opgelost krijgen. Bijgevolg zullen wij onze conclusies moeten trekken.
Dag Raf en Els,
We wachten nog even het antwoord af en geven je zo snel mogelijk feedback. Groeten, Jimmy
We wachten nog even het antwoord af en geven je zo snel mogelijk feedback. Groeten, Jimmy
Dat 'even' duurt intussen al meer dan 4 dagen... Zonetnog eens gechecked maar situatie is ongewijzigd. Wij blijven de boodschap krijgen dat we blijkbaar geen abonnee zijn. Mooi, dan hoeven we ook niks te betalen als er hiervoor een factuur komt.
Het duurt inderdaad lang voor we antwoord krijgen van hen... Ik heb het ondertussen al eens geëscaleerd, we houden je nog op de hoogte.
Hallo, kan je nog eens proberen of het nu werkt? MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.