Beantwoord

2x NAS


Ik heb een BBX2. Op de 'PC-uitgangen' heb ik 1xNAS aangesloten en '1xWiFi-repeater'(. Deze repeater heb ik m.b.v. een Devolo dLAN duo aangesloten zodat ik in mijn slaapkamer (draadloos werkte niet > afstand te groot)goede WiFi-ontvangst heb. Nu heb ik een 2e NAS aangeschaft. Mijn vraag is of ik deze in het netwerk kan opnemen en gebruiken door de LAN-kabekl van de NAS in te pluggen in de Devolo dLAN duo, Of is er een andere mogelijkheid? Rechtstreeks op de BBOX2 lukt niet daar er 2 PC-uitgangen beschikbaar zijn en deze zijn zoals ik aangegeven heb 'bezet'.
icon

Beste antwoord door ThomasP 21 June 2016, 15:28

Bekijk origineel

79 reacties

Reputatie 3
Badge +1
UPnp zit niet enkel in je modem die je commando uitvoert, je commando moet ook correct zijn he 😉 Dat ligt dan aan het toestel zelf als het verkeerde commando's stuurt 🙂
ze moeten inderdaad met elkaar overleggen maar 't is zo gelijk in het echte leven als het verkeerd afloopt steekt ene de fout op de andere :))
Reputatie 3
Badge +1
nickelles is je probleem nu opgelost ??? Ben wel nieuwsgierig naar de afloop hiervan na al mijn uitleg 🙂
Hij is uw uitleg nog altijd aan het uitpluizen ;)
En....Heb je ondertussen al kunnen uitvissen of de DHCP ranch voor bb3/T loopt tot 192.168.1.99 of dat het dan toch ook het zelfde is als bij de bb3/S tot 192.168.1.127 ?

Reageer