Ik heb dus een tweede decorder moten aanschaffen voor men tweede tv (boven) ; men router staat onderbij men vaste pc en heb alleen vase internetkabel gelegd naar 1ste tv (tv)
Ik heb de tweede tv dus draadloos gedaan , met een kasje aan de router en op de boven verdieping ook een kasje voor men draadlose verbinding
Nu is het probleem als ik opgenomen serie's , films ; terug zal gaan bekijken , zijn er voordurend happringen.
Hoe komt dit ?
En kan ik dit vermijden ?
Dit is zeer vervelend want kan dan mijn opnames niet op de bovenverdieping kijken ;s
Mvg Thomas
Bladzijde 1 / 1
Wat bedoel je met draadloos ? PLC-adapters (via stroomnet) of Ruckus draadloze adapters ?
Plc-adapters
Heb ik al geprobeert maar help niets , mijn opnames blijven voortdurend happeren.
Mvg ,
Alvast bedankt !
Mvg ,
Alvast bedankt !
Heb je al eens een factoryreset van de decoder geprobeerd.
Indien nog niet, dan kan je de nodige info op mijn blog vinden :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
Zowel voor decoder versie-3 als voor de recente decoder versie-4
Indien nog niet, dan kan je de nodige info op mijn blog vinden :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
Zowel voor decoder versie-3 als voor de recente decoder versie-4
als ik het goed begrijp heb je geen problemen bij het live tv, maar heb je wel haperingen bij het bekijken van opnames? dan zal het wel niet aan de plc's liggen, maar zal er iets fundamenteel fout zitten. factory reset kan je proberen zoals hierboven aangegeven. indien geen oplossing bellen naar de 0800 22 700
mvg
mvg
Beste tg,
Hebt u het probleem ook als u gewoon TV kijkt? Zo ja, dan zal het aan de verbinding liggen tussen modem en decoder. U moet het middelste lampje op de PLC adapters in de gaten houden. Dit lampje moet groen branden, als het oranje of rood is dan is er inderdaad kwaliteitsverlies.
Beide PLC adapters moeten rechtstreeks in het stopcontact zitten, u kan een ander stopcontact in de buurt van de TV en/of modem uitproberen, dat kan eventueel helpen.
Als het niet aan de PLC adapters ligt dan zal het hoogstwaarschijnlijk aan de decoder liggen of aan de LAN poort op de modem. Dus best beide toestellen eens herstarten(kort van stroom onderbreken) en dan eventueel nog de decoder resetten.
Indien het nog steeds niet in orde is, dan mag u telefonisch contact opnemen met onze technische dienst. Dit kan op het nummer 0800 22 700, deze zijn alle dagen beschikbaar tot 22u.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Hebt u het probleem ook als u gewoon TV kijkt? Zo ja, dan zal het aan de verbinding liggen tussen modem en decoder. U moet het middelste lampje op de PLC adapters in de gaten houden. Dit lampje moet groen branden, als het oranje of rood is dan is er inderdaad kwaliteitsverlies.
Beide PLC adapters moeten rechtstreeks in het stopcontact zitten, u kan een ander stopcontact in de buurt van de TV en/of modem uitproberen, dat kan eventueel helpen.
Als het niet aan de PLC adapters ligt dan zal het hoogstwaarschijnlijk aan de decoder liggen of aan de LAN poort op de modem. Dus best beide toestellen eens herstarten(kort van stroom onderbreken) en dan eventueel nog de decoder resetten.
Indien het nog steeds niet in orde is, dan mag u telefonisch contact opnemen met onze technische dienst. Dit kan op het nummer 0800 22 700, deze zijn alle dagen beschikbaar tot 22u.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Bij mij is het ook zo dat het lampje van de PLC adapters NOOIT GROEN gaat branden. Het is steeds oranje of heel soms wel eens rood.
Vandaar dat ik vermoed dat de installatie van een tweede TV met PLC adapters in een ander lokaal heel wat problemen zou kunnen geven. Ik ben echt nog op zoek naar een oplossing voor mijn probleem waarvan ik gisteren op dit forum melding maakte met als titel "Eventuele installatie 2de TV via telefoonkabelaansluiting".
Vandaar dat ik vermoed dat de installatie van een tweede TV met PLC adapters in een ander lokaal heel wat problemen zou kunnen geven. Ik ben echt nog op zoek naar een oplossing voor mijn probleem waarvan ik gisteren op dit forum melding maakte met als titel "Eventuele installatie 2de TV via telefoonkabelaansluiting".
Beste dat wil zeggen dat de gegevensdoorvoer van de ene PLC adapter naar de andere niet goed genoeg meer is en je ofwel haperingen of in het slechtste geval geen beeld hebt. Ik zou aanraden om via de helpdesk de PLC's te mogen ruilen voor Ruckussen heb dit ook gedaan dit is een ander soort draadloze technologie die mijn inziens beter werkt
Ok , alvast bedankt iedereen ! ;)
hallo
ik ben net bij de site van de goudengids geweest en ik heb daar voordeur ingegeven. vraag me nie waarom maar ik denk omdat ik een voordeur nodig heb! de enigste link die ik krijg is die van jullie site belgacom nu is mijn vraag wa kost bij jullie een voordeur? het totale gat is 2m70 hoog en 1m10 breed ik zou graag een deur van 2m10 hoofg hebben het bovenstre deel gewoon glas. en kan ik dat dat in een van jullie winkels afhalen of brengen jullie dat?
danku
ik ben net bij de site van de goudengids geweest en ik heb daar voordeur ingegeven. vraag me nie waarom maar ik denk omdat ik een voordeur nodig heb! de enigste link die ik krijg is die van jullie site belgacom nu is mijn vraag wa kost bij jullie een voordeur? het totale gat is 2m70 hoog en 1m10 breed ik zou graag een deur van 2m10 hoofg hebben het bovenstre deel gewoon glas. en kan ik dat dat in een van jullie winkels afhalen of brengen jullie dat?
danku
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.