amai dat was een heel gedoe, die 2 de decoder!!
Ik dacht laten we bellen naar belgacom en het daar bestellen dan is zeker alles juist.
Ik zie tegen de mevr. dat ik een tweede decoder wou kopen (dezen van 98,90 euro) en ik vroeg moet ik nog zon extra adapter kopen of iets anders, neen zei ze... enkel een tv moet je hebben... haha...
Dan 4 dagen later krijg ik mijn decoder: natuurlijk was het de missen (de duursten)en stond er huur op de factuur.
Dan terug gebeld...blablabla...De nieuwste decoder is nu gehuur en de ouden die we al hadden staan, heb ik dan gekocht.
Dan probeerde ik mijn decoder te installeren, natuurlijk lukte dit niet! Dan voor de derde maal terug gebeld naar belgacom, ik wou dan dat er een mannetje zou komen en het hun dan laten doen, maar zon mannetje kost 90 euro (zo duur)!!!
Dan maar gevraagd aan wat kan het liggen, hij zie (iemand die er nog niet lang werkte en niet veel wist!) je moet een adapter hebben (alle hup!)
bij ons staan ruckus adapter's, zegt hij dat word niet meer aangeraden om die te verkopen, nu verkopen ze die andere ethernetadapter, dat wilde dan zeggen 3 zen nieuwe kopen (kostelijk dus!), maar hij wist het zelf niet zeker, zegt hij tegen mij ga naar je belgacom winkel en vraag het daar.
naar de balgacom winkel daar een ruckus adapter gekocht (die ze wel nog maken en verkopen!)
bij die adapter zit er een blaadje hoe je hem moet installeren, klopt dus niet als het voor een 2de decoder is (natuurlijk staat dat nergens erbij, gelukkig op het internet gevonden hoe het dan wel moet!)
en dan na vele uren van afzien en kwelling en na nog 1 keer bellen naar belgacom voor het pin nr lukt het eindelijk!
Eindelijk tv halleloeja!!!!!
jessica blomme
-nog een klein vraagje op mijn decoder(de nieuwsten) staat er een klein rood klokje en gaat nooit weg, is dit er of niet?
Bladzijde 1 / 1
tsja, als je tv wil kijken moet er ook een kabel naar decoder lopen, of moet je een draadloos systeem gebruiken
anyway, geniet ervan, jessica blomme
rood klokje? bedoel je misschien een rood ledje dat blijft branden? da's een klein bugje dat er met de volgende update uitgehaald zou worden
mvg
anyway, geniet ervan, jessica blomme
rood klokje? bedoel je misschien een rood ledje dat blijft branden? da's een klein bugje dat er met de volgende update uitgehaald zou worden
mvg
Op een V4 staat effectief een rood klokje. Is idd een bug.
Leuk voor het laatste nieuw type decoder....die heeft gelukkig wél een grotere harde schijf (320GB) méér RAM en een snellere processor. Die van 98.90€ is een V3 van de vorige generatie (ik heb er ook nog zo een van september 2009). En als je de juiste apparatuur wilt hebben, ga dan naar een Belgacom Center, dan koop je geen "kat in een zak" en je krijgt ook meestal wel de juist uitleg..En ja, Ruckus adapters staan niet meer in hun showrooms, wél nog op de website, maar dan als 2e adapter voor een 2e TV. Ze zetten alles op Devolo PLC's (via stroomnet), dus vrije keuze ? vergeet het ! je kunt ze altijd nog kopen in de winkel natuurlijk.
het verhaaltje is nog niet afgelopen: paar dagen geleden krijg ik de factuur en zie ik dat ik mijn decorder nog steeds HUUR,
OMG, doe toch eens jullie werk, hoeveel zal ik nog moeten bellen tegen dat het juist is?
heb vandaag gebeld naar belgacom; zeg ze ja het staat nog steeds op huur en dat het nu is veranderd naar gekocht.
Hmmm afwachten naar onze volgende factuur zal het juist zijn of zullen we nog eens moeten bellen voor de 4de keer voor het zelfde.
(en terwijl betaal ik wel telkens huur voor iets dat ik van het begin wilde kopen, kost mij extra geld voor hun fout!!)
aaahhhh!!
OMG, doe toch eens jullie werk, hoeveel zal ik nog moeten bellen tegen dat het juist is?
heb vandaag gebeld naar belgacom; zeg ze ja het staat nog steeds op huur en dat het nu is veranderd naar gekocht.
Hmmm afwachten naar onze volgende factuur zal het juist zijn of zullen we nog eens moeten bellen voor de 4de keer voor het zelfde.
(en terwijl betaal ik wel telkens huur voor iets dat ik van het begin wilde kopen, kost mij extra geld voor hun fout!!)
aaahhhh!!
lijkt me logisch dat die fout met terugwerkende kracht recht gezet wordt. bedoeling was steeds de decoder aan te kopen, dus ik zie niet in dat je daar ooit huur voor betaald, en indien dit toch het geval was moet dit gecorrigeerd worden met credit nota.
mvg
mvg
Ik heb ook een tweede decoder gekocht bij mij liep alles van de eerste maand goed en werd er geen decoder meer aangerekend.Nog even over dat rode lampje normaal was het de bedoeling dat men iets programeerde op de harde schijf al dan niet op de server dat dan dat lampje zou branden; als herinnering dat er iets is geprogrameerd.Maar niet alle decoders geven dit weer en dus werd dit weergegeven als een bug.
OMG ik krijg vandaag de factuur en wat staat er op HUUR, nog altijd!!!
heb ik terug gebeld, weeral voor de 3de keer voor de zelfde fout: zegt hij je bent mis geinformeerd, je moet naar de belgacom winkel gaan.
Waarom zeggen ze dat dan niet!!
vertrouwen in belgacom is weg!!meer de helft die aan die telefonen zit weet er niets van!
Ben het zo beu, doe eens jullie werk!
en waarom kan dat niet aan de telefoon gebeuren, belgacom maakt een fout, ik heb 3keer moeten bellen zonder resutaat en nu mag ik nog eens naar de belgacom winkel vliegen pfff... amai zeg!!
heb ik terug gebeld, weeral voor de 3de keer voor de zelfde fout: zegt hij je bent mis geinformeerd, je moet naar de belgacom winkel gaan.
Waarom zeggen ze dat dan niet!!
vertrouwen in belgacom is weg!!meer de helft die aan die telefonen zit weet er niets van!
Ben het zo beu, doe eens jullie werk!
en waarom kan dat niet aan de telefoon gebeuren, belgacom maakt een fout, ik heb 3keer moeten bellen zonder resutaat en nu mag ik nog eens naar de belgacom winkel vliegen pfff... amai zeg!!
Stuur misschien eens een mailtje naar "Eva" van Belgacom via de e-service om je probleem op te lossen. Ik vermoed dat je snel een antwoord van Eva kan verwachten en definitieve oplossing van je probleem.
Beste jessica,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr , contactnr , op wiens naam staat de lijn) even doorsturen?
Ik kijk dit dat even na en laat u terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr , contactnr , op wiens naam staat de lijn) even doorsturen?
Ik kijk dit dat even na en laat u terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
je moet niets meer doen.
ben vandaag naar de belgacom winkel geweest.
waar die mevr. geeft gebeld naar belgacom (factuur),heb ik nog alles eens moeten uitleggen aan de telefoon, dus ik versta niet waarom ik naar een belgacom winkel moest en dat jullie dat niet komen via mijn telefoon inorde konden doen.
maar na een kwartier bellen zou alles nu inorde moeten zijn.
(eerst de factuur zien en dan geloven!)
ben vandaag naar de belgacom winkel geweest.
waar die mevr. geeft gebeld naar belgacom (factuur),heb ik nog alles eens moeten uitleggen aan de telefoon, dus ik versta niet waarom ik naar een belgacom winkel moest en dat jullie dat niet komen via mijn telefoon inorde konden doen.
maar na een kwartier bellen zou alles nu inorde moeten zijn.
(eerst de factuur zien en dan geloven!)
Jaja, met die verkopers moet je wat geluk hebben hoor. Ik heb er ook al heel goeie en heel wat minder goeie gehad.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.