Beantwoord

25 jaar trouw proximus en dan behandelt men de mensen met leugens?

  • 11 July 2016
  • 7 reacties
  • 621 Bekeken

Gedurende een ganse periode krijg ik elk jaar een korting van 5€ per maand op mijn factuur voor trouwe klant.
Toen deze korting in juni er niet meer opstond belde ik jullie diensten hierover en werd me meegedeeld dat deze de 28ste mei opnieuw toegekend was en ik hiervan een kredietnota van ging krijgen. In juli stond deze er eveneens nog niet op en terug gebeld naar de klantendienst. Krijg ik iemand aan de lijn die me verteld dat deze korting niet toegekend wordt. Waarom zeggen ze dan eerst dat de korting reeds toegekend was? Is dit zo dat men langdurige klanten behandeld? Als ik dan bij Orange voor hetzelfde pakket in plaats van 95€ maar 80€ per maand betaal... :?
icon

Beste antwoord door Steven_058 16 July 2016, 12:05

Bekijk origineel

7 reacties

Heb net het zelfde voorgehad, sommigen krijgen het zelf met enkel en alleen een internet abonnement en anderen die een uitgebreid packet hebben krijgen het dan niet of niet meer, er zijn er ook die een korting in procent krijgen enz... je kan daar geen kop aan krijgen op welke basis dit beslist wordt door Proximus !?
Reputatie 7
Badge +1
Je kan beter weg gaan bij PX en na 1 jaar weer terug gaan. Ken mensen die dat zo doen. Krijgen dan wel aanbiedingen.
Zelfde van mensen die altijd al in Belgie wonen moeten inleveren, nieuwe inwoners krijgen alles. Sorrie voor de laatste zin maar zo komt het over.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven_058

Kan je uw klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen


Het Proximus Team een privé bericht sturen

Mvg,
Wim
Merci voor de link Elsa. Mijn gegevens zijn doorgestuurd, nieuwsgierig naar de commentaar.
Spijtig dat men hiervoor extra moeite moet doen, afhankelijk van wie men aan de lijn heeft denk ik, maar als men acties doet voor nieuwe klanten mag men ook iets doen voor klanten die nog nooit iets anders gehad hebben dan Proximus.
MAAR : Probleem opgelost !!!!
Dus kunnen we van deze kwaliteitsvolle diensten gebruik blijven maken. ( mag ook wel eens gezegd worden )
Kon iedereen dit nu maar zeggen 😃

Reageer