Skip to main content
Beste,



Ik heb per ongeluk 2 keer dezelfde mailbox aangemaakt op mijn account.



Weet er iemand een manier om deze 2de mailbox te verwijderen? Of moet ik daarvoor contact opnemen met belgacom zelf?



Mvg



Anthony Decock

eigenlijk vreemd dat je 2 dezelde mailboxen KAN aanmaken, normaal had je foutmelding moeten krijgen







mailboxen kan je zelf niet verwijderen, dat kan je evt aan Eva vragen

alias kan je wel zelf verwijderen





mvg


Beste Anthony Decock,





in principe kan je geen 2 dezelfde mailboxen aanmaken.



Maar indien je wenst, mag je ons via privé-mailbericht uw gegevens doorsturen zodat we kunnen nakijken wat juist het probleem is.





Mvg



Eva van Belgacom


Dag Eva,



net zoals Anthony heb ik als ik op mijn e-services mijn mailboxen bekijk 2 dezelfde mailboxen.



Kan je me hierbij helpen?



Als je me een emailadres bezorgt dan stuur ik je een screenshot van wat ik te zien krijg.





groetjes



Koen


Beste Koen,





Ook u kan mij via een privébericht uw abonnementsnummer of login sturen.

Met deze gegevens kan ik nagaan of er wel degelijk 2 maal dezelfde mailbox is aangemaakt.

Indien dit het geval is, zal ik na contact met u desnoods 1 van beide verwijderen.



Mvg,



Eva van Belgacom


Reageer