Op mijn laatste factuur werd plots 2 € aangerekend voor Bouquet All Sports NL , alhoewel dit in her verleden steeds gratis was (inbegrepen in Maxi Pack)
Graag een verklaring hiervoor.
Ik heb deze vraag reeds eerder gepost , maar tot op heden geen reactie ontvangen .
Bladzijde 1 / 1
Dit is wel bizar en vreemd dat er ook nu weer geen antwoord komt van PX op deze vraag.
Is nu al de 2de keer dat je PX vraagt dit uit te leggen en 2 maal wordt dit omzeild,genegeerd.
Terwijl je op een andere vraag al wel een antwoord gekregen hebt.
Is hier een verklaarbare uitleg voor?Mag PX dit wel aanrekenen?
Het is wel maar 2€ maar het is het principe dat telt.
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat deze prijsverhoging door gevoerd ging worden.
Dit staat ook nergens op de facturen vermeld.Dat het Maxi pakket 1,79€ duurder werd is wel gemeld.
Hallo PX,Martin,medewerkers???
Is nu al de 2de keer dat je PX vraagt dit uit te leggen en 2 maal wordt dit omzeild,genegeerd.
Terwijl je op een andere vraag al wel een antwoord gekregen hebt.
Is hier een verklaarbare uitleg voor?Mag PX dit wel aanrekenen?
Het is wel maar 2€ maar het is het principe dat telt.
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat deze prijsverhoging door gevoerd ging worden.
Dit staat ook nergens op de facturen vermeld.Dat het Maxi pakket 1,79€ duurder werd is wel gemeld.
Hallo PX,Martin,medewerkers???
Beste Proximusmedewerkers , graag een reactie op mijn vraag.
Alvst bedankt.
Alvst bedankt.
Als het antwoord uit blijft eventueel een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.